Legfrissebb hírek ÚJ

Nézze meg! Ilyen belülről a Hummer-bázis II.

Nézze meg! Ilyen belülről a Hummer-bázis II.

Néhány napja már megmutattunk egy kisfilmet, amely a világ egyik leghíresebb, s minden bizonnyal legdrabálisabb terepjáróját gyártó AM General Corporation titkos bázisára engedett betekintést. Kíváncsi rá, hogyan tesztelik az összkerekes Hummereket? Mi most megmutatjuk.

Néhány napja már megmutattunk egy kisfilmet, amely a világ egyik leghíresebb, s minden bizonnyal legdrabálisabb terepjáróját gyártó AM General Corporation titkos bázisára engedett betekintést. Kíváncsi rá, hogyan tesztelik az összkerekes Hummereket? Mi most megmutatjuk.
Az amerikai színész, a Terminator, Arnold Schwarzenegger kedvenc 4x4-es vasa a legdurvább körülmények között, a valódi hardcore terepeken is megállja a helyét. Mind a négy keréknél
kettős keresztlengőkaros, portál rendszerű független felfüggesztés van, a tárcsafékek közvetlenül a differenciálművek kihajtásánál, a hossztartó védelmében bújnak meg. Fontos, hogy nyomatékfüggő
Torsen differenciálokkal látták el, ezek anélkül, hogy a sofőr beavatkozna, a legjobban tapadó kerekekhez továbbítják a legnagyobb nyomatékot.
A H1 tengelytávja 3,302, a nyomtávja 1,819 méter, a hasmagassága 41 centiméter. Az első terepszöge 72, a hátsó 37,5 fok, s mivel a járgány teljes szívórendszere zárt, akár 76 centis vízben is elboldogul. A biztonsági, öt részre osztott tömör gumigyűrűt tartalmazó abroncsainak a nyomása tengelyenként szabályozható az utastérből, s hiába lesz lapos a kereke, 50 kilométer/órás sebességgel még mehet. Szóval, kalandra fel!