Legfrissebb hírek ÚJ

Szíven találnak a Toyota lelkizős reklámjai

Szíven találnak a Toyota lelkizős reklámjai

Az érzelmekre hat a Toyota – mégpedig nem is akárhogyan. A világ legértékesebbnek tartott járműmárkája zseniális reklámokkal hangolódott az amerikai-foci döntőjére, a Super Bowl LII-re (február 4., Minneapolis) és a Dél-Koreában rendezendő XXIII. téli olimpiai játékokra (február 9-25., Pjongcsang).

Képgaléria megtekintése (4 db kép)
Különbségek csökkentése
A Toyota sokat tesz az esélyegyenlőségért

Az egész világot lázban tartja az 52. Super Bowl, amelyben a New England Patriots a Philadelphia Eaglesszel csap össze (magyar idő szerint 0.30 órától). Ám azoknak is érdemes fél szemmel a televízió képernyőjére kacsintaniuk, akik nincsenek oda a gladiátorok harcáért, ugyanis a Toyota pazar reklámmal készült az eseményre.

Képgaléria megtekintése (4 db kép)
Együtt
Mindannyian egy csapat vagyunk. A japán vállalat szlogenje telitalálat

A meccs szüneteiben egy egész vagyont kell fizetni a megjelenésért – a japán gyártó így próbálja feledtetni, hogy a Renault-Nissan-Mitsubishi konszern és a Volkswagen mögött „csak” harmadik lett a globális autóeladásokat összesítő listán. A „One Team”, azaz „Egy csapat” kisfilmmel azt próbálja közvetíteni, hogy a sport mindenkit összehangol, összehoz, függetlenül a hitétől, a nemzetiségétől, a nemétől vagy a bőrszínétől.

Aztán ott van a téli olimpiára, pontosabban a paralimpiai játékokra készült alkotás. Bemutatja, hogy a karjukat, lábukat elveszítők vagy éppen a mozgássérültek is felérhetnek a csúcsra. A Toyota ráadásul élen jár a különböző technológiai fejlesztések terén.

A fogyatékkal élőknek és az öregeknek is esélyegyenlőséget kínál a japán gigavállalat, hiszen olyan termékekkel rukkol elő folyamatosan, amely eltünteti a hátrányokat, de legalábbis csökkenti a különbségeket.

 

Forrás: youtube, Toyota