Legfrissebb hírek ÚJ

Így néz ki a KTM kis Adventure-e

Így néz ki a KTM kis Adventure-e

Pletykák már keringenek róla, de úgy tűnik, hamarosan be is mutatkozik a KTM legújabb, egyben legkisebb Adventure változata. Eddig az 1050, az 1190, az 1190 R és az 1290 alkotta a "flottát", most viszont jön a 390.

Pletykák már keringenek róla, de úgy tűnik, hamarosan be is mutatkozik a KTM legújabb, egyben legkisebb Adventure változata. Eddig az 1050, az 1190, az 1190 R és az 1290 alkotta a "flottát", most viszont jön a 390.
Főleg a komoly piacot jelentő Indiában (ahol az osztrákok partnerségi szerződést kötöttek a Bajajjal) egyre népszerűbbek a kisebb blokkal árult RC-k és Duke-ok.
A most megjelent fotóból az derül ki, hogy a KTM 390 Adventure a nagyobb kalandgépek stíluselemeit veszi át, az orra például az 1290-re hajaz.
Korábban nem volt lehetőség a 390 Adventure megalkotására, most viszont egy másik segédvázzal megvalósulhat a túraenduró piacra vezetése. Ez összhangban lenne a KTM jelenlegi filozófiájával, vagyis a Duke és az RC sorozat is közös motort használ, de különböző a karosszéria és a felfüggesztések beállítása.
A Dakar-ralikon 2001 óta legyőzhetetlen márka kínálatában jelenleg kétféle 390-es motor található, egy Duke és egy RC - 373,2 köbcentiméteres, folyadékhűtéses technika 44 lóerős, a csúcsnyomatéka 35 Newtonméter, a száraz súly 135 és 147 kilogramm.
Csak a kalkuláció miatt: a Duke ára 1,511, az RC-é 1,714 millió forinttól indul, a legkisebb Adventure, az 1050 pedig 4 milliótól.