Legfrissebb hírek ÚJ

Király Viktor - király verdája

Király Viktor - király verdája

Hazánk talán legnépszerűbb énekese, Király Viktor már a Megasztár megnyerésekor milliók kedvence volt. Nemcsak a színpadon, a koncerteken a zenéjével képvisel egyedi stílust, hanem az utakon is. Ugyanis az egyik legvagányabb külsejű SUV-val, egy Toyota C-HR-rel közlekedik. Imád vezetni, viszont sokakkal ellentétben nem a sportkocsikért rajong, hanem vérbeli terepjáró mániás. Számára pedig egy off roadozásra is képes hibridgép jelenti a csúcsot, persze szigorúan szuper hangcuccal felvértezve.

Hazánk talán legnépszerűbb énekese, Király Viktor már a Megasztár megnyerésekor milliók kedvence volt. Nemcsak a színpadon, a koncerteken a zenéjével képvisel egyedi stílust, hanem az utakon is. Ugyanis az egyik legvagányabb külsejű SUV-val, egy Toyota C-HR-rel közlekedik. Imád vezetni, viszont sokakkal ellentétben nem a sportkocsikért rajong, hanem vérbeli terepjáró mániás. Számára pedig egy off roadozásra is képes hibridgép jelenti a csúcsot, persze szigorúan szuper hangcuccal felvértezve.

Nem esett gyorsan szerelembe az autózással – a zenélés jóval hamarabb bekapcsolódott az életébe –, hiszen az átlagos tanuló vezetőnél jó néhány évvel később szerezte csak meg a jogosítványát.

Nem kapkodtam el, az biztos, hiszen már huszonhárom voltam, amikor levizsgáztam, és megkaptam a jogsit. Azóta viszont imádok vezetni, ahová csak tudok, kocsival megyek. S, habár ugyan szükség esetén, van sofőröm is, általában azt szeretem, ha az én kezemben van a kormánykerék – ismerte el Király Viktor. – Az első autómat a 2008-as Megasztár megnyeréséért kaptam, az egy Hyundai i30-as volt. Nagyon szerettem használni, nagyjából két évig hajtottam, aztán megváltam tőle.”

Az „Év hangjaként” elhódított kocsi szép emlékeket idéz, de utána jött a többi, s a kiváló énekes-zenész-dalszerző az off roados gépek felé orientálódott. Talán nem véletlen, hogy egy igazi amerikai „bölény”, egy Jeep Commander lett a kiválasztottja.

Képgaléria megtekintése (3 db kép)

Forrás: Toyota

„Bevallom, sosem rajongtam a sportkocsikért. Pedig gyerekként még az 1967-es évjáratú Ford Mustangért volt a number one nekem. Ez a szerelem aztán elmúlt. Inkább lassabban és kényelmesebben szeretek vezetni, ezért a nagyobb autókat kedvelem. Sőt, az igazság az, hogy terepjáró mániás vagyok – jegyezte meg a kiváló művész. – Ezért aztán nem is véletlen, hogy egy Jeep Commandert választottam. Az tényleg hatalmas, így lazán el lehetett férni benne. Ám, mint az igazi behemótoknak, ennek is volt hátránya, hiszen megevett vagy tizenkét litert százon.

Az aktuális gépével már nincsenek ilyen gondok, hiszen ez egy hibridverda. A Toyota ugyanis extrém városi terepes modellje, a C-HR magyarországi márkanagykövetének kérte fel, így 2016 novembere óta ilyen vasat nyúz az utakon.

„Elég dögös ez a kocsi, nagyon tetszik és nemcsak nekem, hiszen amíg korábban az volt a jellemző, hogy egy benzinkúton engem fotóznak az emberek, mostanában gyakran előfordul, hogy inkább a kocsimat fényképezik – mesélt nevetve Viktor. – Nekem főként az jön be, hogy keveset, 6-7 litert fogyaszt, és szuper okos, az infotainment egységének kijelzőjén minden lényeges információt látok. A kihangosítója jól működik, így telefonálni is tudok, az pedig mindennek a csúcsa, hogy egy nagyon ütős bloetoothos JBL-hangcucc van beépítve, ennek köszönhetően tényleg csúcsminőségben hallgathatom a zenét.

Persze nemcsak a szórakozás lényeges vezetés közben, hanem a biztonság is, s ebből a szempontból sincsen panaszra oka a zenésznek, hiszen minden körülmények között elboldogul.

Korábban magam sem gondoltam volna, hogy mennyire fontos az összkerékhajtás, de amióta turnézom és a fellépéseimre kocsival megye, magam is megtapasztaltam ezt. Előfordult, hogy télen, hóviharban kellett hazamennem egy békéscsabai fellépésről és semmilyen gondom nem volt – tette hozzá Király Viktor. – Az is előfordul néha, hogy egy kanyar után olyan úttalan úton találom magam, hogy nem árt négykerék hajtásra kapcsolni. A csomagtartó ugyan egy kicsit lehetne nagyobb, mert a gitár nem fér be, de a hátsó ülésre is pakolok. Korábban az álomautó a Jeep Wrangler volt számomra, de annyira megszerettem a Toyotát, így már egy Land Cruiser szerepel a vágyaimban.”

A New Yorkban született művésznek vannak tapasztalatai arról is, milyen az Egyesült Államokban vezetni, s ezek után meglepő a véleménye a hazai közegről.

„Los Angelesben még poén vezetni, mert nagyon széles utak vannak és kényelmesen el lehet jutni mindenhova. New York viszont horrorisztikus ebből a szempontból, mintha megszűnnének a közlekedési szabályok – véli Viktor. – Mindenki csak a dudát nyomja és kaotikusan zajlik minden az utakon, főleg a taxisok életveszélyesek. Sokan szidják a pesti közlekedést, de tapasztalatból mondom, összehasonlítva a tengerentúli élményekkel, itt betartják a KRESZ-t és normálisak az autósok, szeretek itthon vezetni.

 

Névjegy

Király Viktor 1984. március 29-én született New Yorkban, zenész családban. Édesapja, Tamás a Universal és a Color együttesekkel vált ismertté, édesanyja, Gabriella pedig a Cini és tinikben énekelt. Nővére, Linda is nagy sikereket ért el szóló karrierje során, ikertestvérével Benjaminnal pedig először közösen alakítottak egy formációt.

Édesanyja kívánságára 1999-ben költözött haza a család, s azóta itt élnek. Pályafutása folyamatosan felfelé ível, az ugródeszkát az jelentette, hogy 2008-ban jelentkezett a TV2 zenei tehetségkutatójára, a Megasztár 4. szériájára, amelyet megnyert. A bemutatkozó stúdióalbuma 2009-ben jelent meg, amely után 2010-ben Fonogram-díjra is jelölték az év felfedezettjeként. Több MAHASZ toplistás első helyezett slágert is írt, az énekes-zenész-dalszerző. A Dal című hazai eurovíziós verseny fináléjában a négy közé jutott 2014-ben, s ebben az esztendőben a VIVA Comet-díjat is megkapta legjobb férfielőadóként. Zsűriként szerepelt az Ének iskolája és a Star Academy, versenyzőként pedig a Nagy Duett című műsorokban is.