Legfrissebb hírek ÚJ

Orosz tuning: hamis Cayenne

Orosz tuning: hamis Cayenne

A látszat csal. De úgy is fogalmazhatnánk: Oroszországban minden lehetséges, sőt még az ellenkezője is. Ha valaki beleszeret a Porsche Cayenne-be, akár az is előfordulhat, hogy épít magának. Mondjuk, egy összkerekes Volkswagen Touaregből.

Képgaléria megtekintése (9 db kép)
Az orosz Transformers
Vajon mi? Porsche Cayenne vagy Volkswagen Touareg?

Amikor a Porsche még 2002-ben megvillantotta az összkerékhajtású szabadidő-autóját, a Cayenne-t, alaposan megdöbbentette a világot. Sokan nem hittek a létjogosultságában, aztán tessék, most jelent meg a harmadik generáció a modellből.

Képgaléria megtekintése (9 db kép)
Az új generáció
A luxus szabadidő-autók új generációja, a harmadik modelljáratú Porsche Cayenne

Oroszországban viszont érdekes „Porschét” fotóztak. Egy hamisat. Merthogy egy Volkswagen Touareg átépített változatáról van szó. A két német óriás platformot és alkatrészeket oszt meg egymással, így nem ördögtől való ötlet csereberélni. A Cayenne 4,78 méter hosszú, 1,928 m széles, 1,7 m magas, a tengelytávja pedig 2,855 m.

Képgaléria megtekintése (9 db kép)
2002
A Porsche SUV első generációja először kiverte a biztosítékot, de aztán kedvenc lett

A Touareg nagyon hasonló jószág: 4,754 méter hosszú, 1,928 m széles, 1,726 m magas és a tengelytávja 2,855 m.

Képgaléria megtekintése (9 db kép)
Touareg
A Volkswagen szabadidő-kocsinak ugyanaz a platformja, mint a Porsche monstrumának, sőt sok alkatrész csereszabatos

Az orosz sufnituningnak főleg a hátulja árulkodó, hiszen azon nem változtatott a tulaj, olyan, mint a Dakar-ralit is nyerő Volkswagen utcai változata. Az eleje már porschés, főleg a motorháztetőre fekvő lámpák miatt.

Képgaléria megtekintése (9 db kép)
Hasonlít
Az eleje kifejezetten porschés

Belül a luxusjárgány kormánykereke és középkonzolja azonnal szembeötlő, de a műszerfal és az ülések a VW remekművei.

Képgaléria megtekintése (9 db kép)
Ilyen, olyan
Amolyan mutáns: egy kis Porsche, sok Volkswagen

Arról nem tudni, hogy miért alakíttatta át a tulaj a Touareget, s miért nem vett inkább egy eredetei Cayenne-t. Persze lehet, hogy az alapgépek kiindulási ára közötti sok millió forintnyi különbség vette rá az átépítésre – bár a módosítás sem lehetett olcsó.