Legfrissebb hírek ÚJ

700 lóerővel hasít a Mercedes SUV

700 lóerővel hasít a Mercedes SUV

Itt a Brabus egyik legizgalmasabb modellje. A tuningcég az összkerekes GLE 63 S AMG Coupét vette elő, s adott neki pluszerőt és még komolyabb megjelenést. A szabadidő-autó nem csak kinézetében, hanem teljesítményben is igazi vadállat.

Itt a Brabus egyik legizgalmasabb modellje. A tuningcég az összkerekes GLE 63 S AMG Coupét vette elő, s adott neki pluszerőt és még komolyabb megjelenést. A szabadidő-autó nem csak kinézetében, hanem teljesítményben is igazi vadállat.
A dubaji motorshow-n nagy feltűnést keltett a Brabus 700-ra keresztelt modell, s a népszerűsége is az egekbe szökött. De nézzük, mire is "gerjedtek" a látogatók a kiállításon?
A GLE S 63 AMG az 5,5 literes motorjával alapból 576 lóerős, a csúcsnyomatéka 690 Newtonméter. A szabadidő-autó az új rozsdamenetes acél kipufogó-rendszernek (vezérelt pillangószeleppel), a turbónak és a motorvezérlésnek köszönhetően, immáron 700 lovas lett, a nyomaték pedig eléri a 960 Nm-t. (Ezért Brabus 700 a neve). Ugyanakkor, nem szabad figyelmen kívül hagyni, hogy a cég akár 850 LE-t is képes kipréselni a gépből, 1450 Newtonméterrel megspékelve, vagyis van még potenciál az SUV-ben.
Álló helyzetből mindössze 4 másodperc alatt éri el a 100 kilométer/órás sebességet, a toptempó pedig 300 km/ó, de csak azért, mert elektronikusan szabályozták.
Vizuálisan is megváltozott a Merci. A kék bőrbelsőt kapó járműnél a Brabus az aerodinamikai csomagra helyezte a hangsúlyt, vagyis amellett, hogy jobban néz ki a kocsi, kisebb a légellenállás és nőtt a stabilitás. Teljesen új az első légterelő, amely közönséges frissítésnek tűnhet, de nagyon komoly szerepe van a levegőáramlás elvezetésében. A speciális Airmatic légrugózásnak köszönhetően pedig 35 milliméterrel csökkent a hasmagasság, hozzájárulva a legoptimálisabb súlypont megtalálásához.