Legfrissebb hírek ÚJ

Új néven a Ssangyong Amerikában

Új néven a Ssangyong Amerikában

A Mahindra azt tervezi, hogy koreai leányvállalatát beveti az Egyesült Államok piacán, ám meg akarja változtatni a brandet, hogy ne legyen annyira ázsiai hangzása.

A Mahindra azt tervezi, hogy koreai leányvállalatát beveti az Egyesült Államok piacán, ám meg akarja változtatni a brandet, hogy ne legyen annyira ázsiai hangzása.

A Reuters hírügynökség szerint egy furcsa, de más márkáknál már megszokott, de legalábbis bevált módszert alkalmaz az indiai autógyártó mamutvállalat, amely szeretné megvetni a lábát Amerikában. Elsősorban egy közepes méretű SUV-val akar bejelentkezni a tengerentúlon, méghozzá a Ssangyong palettájáról. Ám mielőtt ezt megteszi, még át akarja keresztelni a dél-koreai almárka nevét, hogy az jobban passzoljon a kinti forgalmazáshoz, ne legyen kimondhatatlan és nyakatekert, túlságosan ázsiai.

Az még nem derült ki, mi lesz az új név, s talán meglepő is ez a húzás, ám az Opel-Vauxhall esetében például már bevett gyakorlat, még ha ott azért más is a háttér. Az viszont már biztos, hogy 2019-ben vagy 2020-ban esedékes a hadművelet, addig kell kidolgozni az autót, s a brandépítéssel egybekötött projektet is. Állítólag az idei Genfi Autószalonon bemutatott SIV-2 koncepciógép lehet az a bizonyos verda, amely már nem Ssaangyonggként gurul le a gyártósorról, s Amerika felé veszi az irányt.