Legfrissebb hírek ÚJ

Visszatér a SsangYong pickupja

Visszatér a SsangYong pickupja

A SsangYong már korábban is próbálkozott pickuppal, a Mussót 1993 és 2005 között gyártotta, csakhogy az elég korszerűtlen közepes méretű platóssal nem tudta megváltani a világot a koreai vállalat. Talán majd most, az új összkerekes szériával.

A SsangYong már korábban is próbálkozott pickuppal, a Mussót 1993 és 2005 között gyártotta, csakhogy az elég korszerűtlen közepes méretű platóssal nem tudta megváltani a világot a koreai vállalat. Talán majd most, az új összkerekes szériával.
A Musso hóban és sárban remekül elboldogult, igavonóként remekül elboldogult. A masszív karosszériájával, strapabíróságával, tágas utas- és csomagterével és egyszerűségével jó munkaeszköznek számított. Igen ám, csakhogy az egyszerű és igénytelen anyagokkal megalkotott beltere lehangoló látványt nyújtott, az alkatrészek drágák voltak hozzá, a Mercedestől kapott erőforrás pedig már nem számított éppen korszerűnek.
A jövő esztendőben jön az utód, amely 16 ezer font, vagyis 5,5 millió forint körüli, adó nélküli alapárával akár csábító is lehet a pickup-piacon. Az elejében 2,2 literes, 176 lóerős, 400 newtonméteres turbódízel technika kap helyet, a felszereltségébe könnyűfémfelni, bőr kormánykerék, MP3 kompatibilitás, légkondi és Bluetooth telefonos kapcsolat tartozik.
Paul Williams, a márka vezérigazgatója szerint a Musso (amely koreaiul orrszarvút jelent) kemény, robusztus jármű, s munkavégzésre tökéletesen alkalmas társ lehet. A vontatókapacitása 3 tonna, a platója 2,04 négyzetméter, s a hírek szerint 1000 kilogrammot képes elcipelni a hátán.
Adó nélkül a legfullosabb változata 19 ezer font, vagyis 6,4 millió Ft, de a modellhez már fűtött és elektromosan mozgatható vezetőülés, LED-es nappali világítás és 7 hüvelykes érintőképernyős infotainment tartozik.
Az szinte biztosra vehető, hogy a SsangYong platósa elmarad a Nissan Navara NP300, a Ford Ranger, a Toyota Hilux, az Isuzu D-Max vonulattól, de biztosan talál magának vásárlói réteget a szegmensben.