A Polaris nagyon komolyan odapörkölt a rivális Can-Amnek, hiszen a legkeményebb sportmodelljét, az RZR XP 4 Turbót igencsak felpörgette. Extra felfüggesztés csomaggal vértezte fel a vasat.
Azt nem lehetne mondani, hogy az alapverzió kutyaütőnek számított a terepes UTV-k között, de mégis úgy látta a Polaris vezérkara, hogy fejleszteni kell a csomagot, mert a vevők között vannak, akik extrém off road körülmények között használnák a négykerekűt.
A Dynamix Atctive felfüggesztés pedig arra hivatott, hogy sziklás, homokos és saras terepen is kezelhetővé tegye az RZR XP 4-et. Lehet, hogy fellengzősnek tűnik ez az állítás, de egy négyszemélyes gép esetében nem mindegy milyen lábakon állunk.
Ugyanis az ilyen „közösségi” vasak esetében az szokott problémát jelenteni, hogy – teljesen érthető módon – kirándulógépnek képzik ki őket, azaz durva terepen semmit sem érnek. Na ezt a kompromisszumot vetette el a Polaris, amely négyszemélyes - persze van kétüléses verzió is belőle - sportgépe alá is olyan felfüggesztést rakott, amellyel tényleg lehet csapatni.
Ráadásul nemcsak mechanikailag, hanem elektronikusan is meg lett támogatva a csomag, hiszen a rendszer felismeri „hol járunk” és önmagától alkalmazkodik hozzá. A részleteket egyelőre nem árulta el a gyártó, de néhány napon belül megtudjuk, pontosan hogyan kell elképzelni a technikát. Az biztos, hogy hardcore gépről van szó!