Legfrissebb hírek ÚJ

700 darabos Final Edition-nel megy nyugdíjba a Mitsubishi Pajero

700 darabos Final Edition-nel megy nyugdíjba a Mitsubishi Pajero

Az 1982 óta piacon lévő Mitsubishi Pajero az elmúlt évtizedek alatt legendává vált a terepjárós szegmensben, a J-sorozatú Jeep „helyettesítője” sok nagy kaland részese volt. A 2006 óta gyártott negyedik generációt hamarosan nyugdíjazzák a japánok, de amolyan lezárásként, mindössze 700 darabos szériában megjelenik az összkerekes „Final Edition”.

Képgaléria megtekintése (9 db kép)
Vége
A Mitsubishi 2006 óta gyártja a negyedik generációs Pajerót. A szériát a Final Edition kiadással zárja le

Egyelőre csak az ázsiai országban lehet majd megvásárolni, az ára 40550 dollár, azaz körülbelül 11,7 millió forint. A különleges kiadás alapját a Pajero Exceed adja, a standard felszerelések közé tartozik a megvilágított küszöb, a bőrkárpit, a többféleképpen állítható első ülés, a tetősín és a napfénytető.

Képgaléria megtekintése (9 db kép)
Megadják a módját
A bőrös beltér természetesen alapfelszereltség

Kérhető hozzá tetőspoiler, szélesített sárvédő és terepabroncs-szett is. Természetesen négykerék-hajtású a terepjáró, s hátsó differenciálzárral van ellátva. A 3,2 literes turbódízel motorja 190 lóerős, a csúcsnyomatéka 441 Newtonméter, a technikához ötfokozatú automataváltó jár.

Képgaléria megtekintése (9 db kép)
Jól felszerelt
A 3,2 literes, 190 lóerős motorral ellátott terepjáróhoz jár a napfénytető, a tetősín, az összkerékhajtás és a hátsó differenciálzár is

Annak ellenére, hogy a tizenkétszeres Dakar-győztes Pajero hamarosan eltűnik Japánból, a Mitsubishi folytatja a termelést más piacok számára. Ezek közé tartozik a Közel-Kelet, Ausztrália és az Egyesült Királyság is – ezeken a helyeken rendkívül népszerű a 4x4-es modell.

Képgaléria megtekintése (9 db kép)
Fő a biztonság!
Vezetősegítő és baleset-megelőző rendszerekkel is telepakolják

A Pajero Sport viszont marad – az L200 (Triton) pickupra épülő SUV-t tovább fejleszti a vállalat, ahogy a platósra is nagy hangsúlyt fektetnek a Mitsunál. A márka zászlóshajója pedig továbbra is a már plug-in hibrid technológiával is kapható Outlander marad.

Képgaléria megtekintése (9 db kép)
Győztes modell
A Pajero legendává vált az elmúlt évtizedek alatt, többek között 1985-ben, 1992-ben, 1993-ban, 1997-ben, 1998-ban, 2001-ben, 2002-ben, 2003-ban, 2004-ben, 2005-ben, 2006-ban és 2007-ben is megnyerte a világ leghíresebb terepversenyét, a Dakart