A Mitsubishi Triton (L200) 1978 óta íródó történetének legatletikusabb modellje kerül piacra Ázsiában. Igen, nincs ebben semmi túlzás, hiszen a thaiföldi Motor Expón bemutatják az összkerekes Athlete Special Editiont. Nézzük meg, mennyire találó a név – s ki tudja, hátha mifelénk is megfordul majd egyszer...
Az Európában is népszerű platós speciális változata vadonatúj frissítéseket és módosításokat kapott kívül, valamint belül egyaránt. Az első fotók most szivárogtak ki a modellről.
Ami biztosra vehető, hogy a pickup elejébe 2,4 literes turbódízel motort pakoltak, az intercoolerrel ellátott technika 181 lóerős, a csúcsnyomatéka pedig 430 Newtonméter. Tetszés szerint, hatfokozatú manuális vagy ötgangos automataváltóval kapható.
A 2015-től immáron az ötödik generációját koptató Triton (nálunk L200) méhsejt formájú hűtőráccsal támad, az első lökhárító fekete betéte a ködlámpánál, a kerékíveknél és az oldalsó tükröknél is visszaköszönnek. Az autó fehér gyöngy (titán szürke, fekete gyöngy) festését narancssárga csíkozással vadították meg.
A hátsó lökhárító igazodik az elsőhöz, mind a formavilágot, mind pedig a színezést tekintve. A beltér stílszerűen fekete és narancssárga bőrös kárpitozást kapott. A kényelemre sem lehet panasz, hiszen a vezetőülés nyolc irányban állítható – az ülőalkalmatosságok, a kormánykerék, a váltókar, az ajtólapok és a középkonzol tárolódobozát is narancssárga varrás díszíti.
Az érintőképernyős kijelzője okostelefon kompatibilis, Apple CarPlay és Android Auto támogatással bír. Az 5,21 méter hosszú, 1,82 m széles, 1,78 m magas, 3 m tengelytávolságú Mitsubishi Triton Athlete Special Edition hamarosan rendelhető lesz – nagy kár, hogy egyelőre csak Ázsiában.
Íme, még egy kis kedvcsináló:
Forrás: youtube, Mitsubishi