A Ford népszerű pickupja immár a tengerentúlon is elérhető, így globális modell lett. A 2024-es kiadást és hardcore verzióját meg is nézheti a nagyközönség.
Az új Ranger kissé megnőtt, de az talán csalódást jelenthet azoknak, akik haszongépjárműnek használnák, hogy a rakodófelülete ugyanakkora maradt. A két üléssoros SuperCrew ugyanis az egyetlen karosszériaváltozat. Szóval valójában inkább családi hobbiautó ez.
A motorházban alapból 2,3 literes EcoBoost négyhengeres egysége dübörög 270 lóerővel. Azonban lesz 2,7 literes, duplaturbós V6-os, amely 315 lóerős. A V6-os csábítónak tűnhet a nehezebb munkákhoz, de valójában a 2,3 literes motorral lehet a legtöbbet vontatni. A 4x2-es a Trailer Tow csomaggal párosítva 818 kilogramm a teljes hasznos terhelhetőség.
A Ranger Raptor bár nem egészen olyan ütős, mint a 418 lóerős Bronco Raptor, de a 405 paripás csúcsteljesítménye azért tekintélyes a kategóriájában tulajdonképpen a legjobb. Ezzel azért rendesen oda lehet verni komoly terepen is, a hajtáslánc összkerekes a felfüggesztés profi.
Két terepfokozatú automata váltóval szerelik. A vas 33 colos BFGoodrich KO3-as gumikat kapott, a vázat pedig megerősítették. Van első és hátsó elektronikus zárható differenciálmű és továbbfejlesztették a hajtásmódokat. Fox Live Valve lengéscsillapítókkal és Watts-link hátsó felfüggesztéssel hangolták finomra a cuccot.