A Tokiói Autószalonra készült a japán gyártó csodabogara, az úgynevezett Kei Carból. A legfontosabb alapelv a tökéletes helykihasználás volt.
A Daihatsu Atrai Wagon, nálunk ismertebb nevén Hijet nagy múltra tekinthet vissza, hiszen az 1960-as évektől mostanáig tíz generációt élt meg eddig. A legfrissebb modelleket arra használták, hogy Toikó szűk utcáin a postai küldeményeket szállítsák velük.
Forrás: Daihatsu
Ennek megfelelően egy igazi törpe furgonról van szó, amelynek a hossza 3395 milliméter, a szélessége 1475 mm, a magassága 1885 mm, tengelytávja 2400 mm, a súlya pedig 850 kilogramm. Ebbe belefért egy négyajtós utastér, valamint hátulra egy miniplató is.
Forrás: Daihatsu
A motorja egy 659 köbcentis benzines egység, amely 63 lóerős csúcsteljesítmény leadására képes. A hajtáslánc összkerekes és CVT-váltóval van összekombinálva. Abban azonban biztosak lehetünk, hogy a modern kor elvárásainak megfelelően hibrid és tisztán elektromos verzió is lesz.
Forrás: Daihatsu
Európai szemmel értelmezhetetlen a Daihatsu Atrai Deck Camper, olyan pici. Hiszen nagy kirándulásokat biztosan nem lehet megtenni vele. Van egy kényelmes tetősátor, de őrülten sok csomag sem szállítható vele. Fiatal párok hétvégi kalandautója lehet talán.