Bekeményítenek az amerikaiak. A tengerentúlon odavannak a pickupokért – arrafelé a platós modellek annál menőbbek, minél durvábban néznek ki. A Specialty Equipment Market Association, vagyis a SEMA kiállításon már bemutatták a brutális darabokat korábban: a Chevrolet két összkerekes Colorado ZR2-vel támad.
A modell alapból is a strapabíró, terepjárásra alkalmas járművek közé tartozik, Amerikában előszeretettel használják olyan területeken, ahol a kerekek alól elfogy a műút. Nem véletlen, hogy az amerikai hadsereg által tesztelt hidrogén üzemanyagcellás terepjáró is Colorado, csak annak ZH2 a kódneve.
Megérkezett a Ford Ranger izomváltozata, a Raptor, amely a Chevy komoly vetélytársa lehet a szegmensben. A vállalat a még meglévő fölényét igazolva, két bivaly jószággal jelentkezik: a limitált szériás Midnight és a Dusk Editionnel.
A pickupok nem csak a teljesítményükkel, de a megjelenésükkel is hódítanak. Mindkettőn 17 hüvelykes könnyűfémfelnik vannak, azon feszülnek a terepezéshez tökéletes abroncsok. Off road LED-es lámpákkal szerelték fel a platósokat, s természetesen több helyen is feltűnik a karosszériaelemeken a ZR2 jelölés.
Megerősítették az alapból is elég ütésálló futóművet, strapabíróbb a rugózás és a séról alkatrészek fölé amolyan páncélzat került, hogy bírja a kiképzést. Ami viszont felettébb érdekes, hogy a beltér szinte érintetlen maradt, azzal nem foglalkoztak a szakemberek.
„A Colorado ZR2 Midnight és Dusk Edition modellek az ügyfelek számára még nagyobb testreszabhatóságot kínálnak. Ez nem meglepő, hiszen az egyetlen olyan cégről van szó, amely három különböző teherautóval rendelkezik: középkategóriással, teljes méretűvel és nagy teljesítményűvel” – jelentette ki Jim Campbell, az amerikai teherautóstratégia felelős alelnöke.
A Midnight értelemszerűen fekete, a Dusk fehér színű, az alapkiadásnál komolyabb a szabad hasmagasságuk. A motortérben 3,6 literes, V6-os, vagy 2,8 l-es négyhengeres Duramax turbódízel aggregát dorombol, körülbelül 250 lóerős teljesítménnyel és 530 newtonméteres nyomatékkal.