Veszített a súlyából a Nissan összkerekes aszfaltpusztítója, a GT-R Nismo, s így a 600 lóerős veszedelem még dinamikusabb, lendületesebb lett. A 2020-as modellévű sportautó szénszálas cuccokat kapott, így a megjelenésén, a „dögösségén” is változtattak a szakemberek.
Idén áprilisban mutatták be az új Nismo-verziót az Egyesült Államokban, most pedig a németországi Lausitz versenypályáján, az EuroSpeedwayen repesztett gyors köröket. Bizonyította, hogy a gépen végrehajtott módosítások a valaha tervezett leghatékonyabb menettulajdonságokat biztosítják – annak ellenére, hogy a teljesítménye nem változott.
Szénszálas elem helyettesíti az első és a hátsó lökhárítót, az első sárvédőt, a motorháztetőt, a hátsó spoilert és a tetőt. Ezek körülbelül 10,5 kilogrammos súlycsökkenést jelentettek, de további 20 kg-ot „szedtek le” speciális alkatrészek használatával, mint például a vadonatúj Brembo fékcsomag bevetésével az alapból 1,74 tonnát nyomó modellről.
Maradt a 3,8 literes, V6-os, 600 lóerős motor – Amerikában 175540 dollár, azaz 50,8 millió forint lesz a GT-R Nismo kezdőára.
„A 2020-as GT-R Nismo kiegyensúlyozott, mégis szélsőséges teljesítményű autóvá fejlődött. A legfontosabb, ami a szakembereinket vezérelte, a vezetési élmény növelése, a modell a versenypályán és a közutakon is megállja a helyét” – mondta Hiroshi Tamura, a GT-R termékszakértője.