Az off roadosított városi terepes gép már készen áll 2022-re. Sok minden megújult rajta, így aztán még ütősebb lett a gép.
A dizájn teljesen frankó, dögös lett a gép. A frontrész más lett hogy a lökhárítók ne nyúljanak le annyira, így a terepszögek is javultak. Persze aki a sok műanyagozást nem szereti, annak nem tetszik majd, de összességében azért nem rossz.
Nagyobb a hasmagasság, mint egy Forester alapmodellnél, konkrétan 24 centiméter. Masszívabbak a 17-es felnik, hogy a méretes terepmintás Yokohama Geolander All-Terrain terepgumikkal is kompatibilis legyen a cucc. Haspáncélzatot is kapott a Wilderness, a motor a váltó és a benzintank védelmére, így nem kell kímélni a vadonban.
Természetesen összkerekes a hajtáslánc és CVT-váltóval is lehet majd kérni a Subaru Forester Wildernesst. A 2,4 literes turbós négyhengeres boxermotor elég jól muzsikál a 260 lóerős csúcsteljesítményél. Kellő nyomaték van masszív terepre is.
Csak jövőre kerül piacra majd, az ára 9,2 millió forint körül kezdődhet. Azt, hogy Európába mikor hozzák át, egyelőre nem lehet tudni, most a tengerentúli premier volt meg egyelőre. Ám hamarosan kiderülnek a részletek.