Legfrissebb hírek ÚJ

Így néz ki az új Mercedes G utastere

Így néz ki az új Mercedes G utastere

Hamarosan eljön az új korszak a Mercedesnél, vagyis érkezik a XXI. századi alapokra épített G-osztály premierje. A továbbra is csak álcázva tesztelt összkerekes terepjáró-ikonról viszont most beltéri fotók láttak napvilágot. Íme, a frissülő legenda – belülről!

Képgaléria megtekintése (7 db kép)
Közutas teszt
Továbbra is álcázva teszteli a Mercedes-Benz a jövő januárban bemutatkozó új G-osztályt

A képek megerősítik, hogy a Geländewagen „kabinja” komoly felújításon ment át. Jól megfigyelhető, pozicionálásban sok hasonlóság van a G- és az A, valamint az E-osztály között. Érdekes a szellőzőnyílás-kialakítás, a műszerfal és a 12,3 hüvelykes középső képernyő – ezek egytől egyig mind-mind feltűnő jelenségek.

Képgaléria megtekintése (7 db kép)
Bepillantás
Nagy kijelzőt és analóg órát kap a kockaterepes

Természetesen helyet kapott a három differenciálzár „kezelője”, de van benne analóg óra, ami az E-Klassétól érkezett kölcsönbe, valamint több kapcsoló és gomb. Az első ülések akár fűtés, szellőztető- és masszázsfunkcióval is rendelhetőek, de többek között tizenhat-féle hangszóró közül is választhat majd a tulajdonos.

Képgaléria megtekintése (7 db kép)
Elektromos ablakemelő
Gombnyomásra működik minden

A fotókat tekintve egyértelműen kijelenthető, még modernebb és fényűzőbb lett a G Mercedes utastere. Kicsit Range Rover stílusú, vagyis a hardcore terepjárós jelleg helyett inkább a prémiumkategória jegyeit viseli magán.

Képgaléria megtekintése (7 db kép)
Párosítás
Terepjáró luxusbelsővel

A jövő januárban, a detroiti show-n bemutatkozó G megtartja kockaalakját, viszont szélesedik és a tengelytávja is hosszabb – ezáltal nagyobb lesz a lábtér a második sorban és kényelmesebbnek is tűnik. Ami a motorválasztékot illeti: kiadják a modellt brutális, 4 literes, V8-as változatban ugyanúgy, ahogy 2,9 l-es, hathengeres aggregáttal és négyhengeres turbódízellel.

Képgaléria megtekintése (7 db kép)
Jelölés
A gyártó szerint, az ikonikus modell friss generációja ütős lesz

A hírek szerint, javul az üzemanyag-fogyasztása a 48 V-os, enyhe hibridtechnika miatt. Kilencsebességes automataváltóval kerül majd a kereskedésekbe, marad a három zárható differenciálmű és a fejlett összkerékhajtási-rendszer.

Képgaléria megtekintése (7 db kép)
Modernizáció
Alaposan átalakították