Miután az alapoktól áttervezte a D-Max kisteherautót, az Isuzu kihasználva a lehetőséget, újjá varázsolta az összkerekes MU-X-et. Az elég jó terepképességgel rendelkező, a kereskedésekbe 2021-ben érkező szabadidő-autó, a Toyota Fortuner riválisa hét üléssel, kétféle négyhengeres turbódízel motorral és kétfajta sebességváltóval érhető majd el.
A Thaiföldön és Ausztráliában is díjazott modell új verzióját „robusztusnak és exkluzívnak” nevezik. Pontosabban: a japán autógyártó „fokozott kényelmet és luxust ígér, miközben megőrzi az Isuzu egyedülálló erősségeit”.
A vállalat egyik ütőkártyája a dízelaggregát minősége. Az 1,9 literes, 150 lóerős technika vagy a 3,0 literes, 190 LE-s változat kerülhet az MU-X-be, a csúcsnyomaték 350 vagy 450 Newtonméter lehet.
Akár 20 hüvelykes abroncsokkal is kapható SUV a kormánykeréktől a 9 hüvelykes infotainment rendszerig, a sebességváltókartól a légkondinak a gombjáig, ugyanazt kapta, mint ami a D-Maxban van. Az Android Auto kompatibilitás és a vezeték nélküli Apple CarPlay szintén megtalálható benne, valamint egy 4,2 hüvelykes vezetőinformációs kijelző, hangfelismeréssel.
Több modern asszisztens is belekerült, a szenzorok és a kamerák folyamatosan figyelemmel kísérik a környezetet, de a felszereltségébe tartozik az adaptív sebességtartó automatika, a Start/Stop funkció, a vészfékező automatika gyalogos és kerékpáros funkcióval, a holttérfigyelő, a sávelhagyás figyelmeztetés és a hat légzsák.
A felső kategóriás gépek kétzónás klímaberendezést, szellőztethető és fűthető első üléseket is kapnak, de a kormányra lapátváltók kerülhetnek, a kaland orientáltabb ügyfelek pedig hátsó differenciálzárat választhatnak.