Mivel az EJ20 Final Editionbe kerülnek be a legendás kétliteres boxermotor utolsó példányai és csak 555 darabot kínálnak belőle, ennél igazságosabb módja nincs az értékesítésnek.
Hiszen emelhetné például a Subaru az egekbe árait, hiszen biztosan többszörös túljelentkezés lesz a legendás raliverda utcai verziójának búcsúdarabjaira, így tutira nagy pénzeket is kifizetnének a gépért. A gyártó viszont úgy döntött, nem ezt a módszert alkalmazza, hanem a sorsolást.
A Tokiói Autószalonon mutatta be a Subaru a WRX ST EJ20 Final Editiont, Amelyben a klasszikus erőforrás legutolsó fejlesztés kerül be. És természetesen igazi csemegének ígérkezik. A műszaki paraméterekről tudni érdemes, hogy 304 lóerő a csúcsteljesítménye, és 422 newtonméter a maximális nyomatéka.
Persze a japán gyártó azért így is megkéri az árát a vasnak, az 555 darabos limitált széria egy példánya átszámítva mintegy 11 millió forintot kóstál. Japánban lehet leadni az előrendeléseket november 11-ig, utána pedig Fortuna istenasszony segítségével eldől, kik csaphatnak le rá.
Hogy miért is csemege az EJ20-as, nos azért, mert Európában már 2,5 literes turbós boxerrel kínálják a WRX-et, A következő generáció, amely pedig 2020-ban mutatkozik majd be pedig kisebb, 1,8 literes boxert kínál majd az Impreza rajongóknak.