A 2010-es esztendőtől piacon lévő Toyota Land Cruiser J150-es negyedik generációját (a J200 kistesóját) úgy ismerik világszerte, mint a megbízható és strapabíró összkerekes terepjárót, amely vérbeli kalandozásokra született. Csakhogy áruszállítónak is tökéletes.
A két sorozat (J150 és J200) csillaga az idő múlásával egyre fényesebben ragyog, s folyamatosan bizonyítja, alkalmas a munkára. Akár a legnehezebb terepviszonyok között is, de mostantól már például a sarki pék vagy a közértes életét is megkönnyíthetik. A Land Cruiser Commercial Utility már rendelhető az Egyesült Királyságban. Merthogy kipakolták belőle a hátsó üléseket.
A rövid (háromajtós) és hosszú (ötajtós) konfigurációknál a kiindulási ár 28546 font (13 millió forint), valamint 29509 font (13,5 millió forint). Minden olyan kiegészítőt megkap, amely egy vérbeli haszongépjárműhöz illik, de ugyanakkor megtartotta legendás terepképességeit is.
Az autón 17 hüvelykes acél kerekek vannak, több légzsákkal látták el, jár a felszereltségbe abroncsnyomás-figyelő-rendszer, a raktér pedig akár 2216 literes is lehet – a rövid tengelytávú kiadásnál 1574 l-es. Ami a maximális teherbírást illeti: 593 vagy 756 kilogrammot bírnak el a japán modellek.
A Land Cruiserek elejében 2,8 literes turbódízel motor dolgozik, a csúcsteljesítmény 177 lóerő, a topnyomaték 450 Newtonméter – automataváltóval és összkerékhajtással kínálják mindegyik verziót. Automata fényszóróval, ködlámpával, tetősínnel és aktív vontatásvezérléssel látták el az LC áruszállítókat.