Az amerikaiak pickup családjának legkomolyabb munkabíró képességgel rendelkező változatait tuningolták egy Trermor pakkal. Így aztán már nemcsak melózni, hanem csapatni is lehet.
Az egyesült államokban ugyanis olyan a vevőközönség, hogy imádja a pickupokat, főként ha minél nagyobbak és erősebbek. Így aztán időnként rákényszerülnek a gyártók arra, hogy egymással versengve felpörgessék, az egyébként az építőipar vagy a mezőgazdaság számára szánt vasakat.
Ebbe kényszerült most bele a Ford is, amely már eleve nagyot kaszál azzal, hogy az F-Osztályából, mindig készít Super Duty verziókat erős motorral és platóval, valamint megtámogatott futóművel. Na, erre pörgettek még rá a szakik egyet azzal, hogy még jobban off roadosították a szériát.
A Tremor csomagban ugyanis lehet választani a legújabb fejlesztésű V8-as 7,3 literes benzines vagy a 6,7 literes Power Stroke dízel verziók közül, előbbi 420, utóbbi 395 lóerős csúcsteljesítmény leadására képes, természetesen állandó összkerekes hajtáslánban tízsebességes automata váltóval.
A futóművet egy icipicit lágyították a teherautó fílinghez képest, de ebben is Super Duty alkatrészek vannak, csak ennek lehet állítani a keménységén. A kerekek pedig 18 hüvelykes felnikre húzott Goodyear Wrangler Duratrac terepgumikból állnak. Ezzel 28 centiméter lett a hasmagasság, a gázlómélység pedig 84 centiméter.
Pakolni ugyanannyi cuccot lehet és a vontatási képesség sem változott. Azonban van még egy két terepes kellék: ilyen a csörlő, a haspáncél a fontos alkatrészeknek, valamint a LED-es lámpák. Masszív lett a Ford Super Duty Tremor.