A Toyota megszünteti a V8-as Land Cruisert, a nyolchengeres helyét a V6-os motor foglalja el a J300-as modellben. Az állandóságot a TRD (Toyota Racing Development) jelenti, biztosan lesznek speciális, dizájnban és teljesítményben is különleges kiadások.
A japánok mindenesetre ígérik, a 3,5 literes, V6-osban sem csalódnak majd a vásárlók, ugyanis 415 lóerősek lesz a hathengeres, a benzines változat 650, az ikerturbós dízel 700 newtonméteres topnyomatékkal bír majd. Az off road képességgel sem lesz baj, a 230 milliméteres hasmagasság, a négykerék-hajtás, a három differenciálmű és a vadonatúj, tízfokozatú automataváltó is a terepen járást segíti majd elő.
Ám nyilvánvalóan akadnak majd olyanok, akiknek mindez nem lesz elég, nekik a TRD-s csomagok jelenthetik a megoldást. A J300-as is megkapja a Toyota speciális részlegének a cuccait, a kiegészítő elemek dögösebbé teszik a gépet, javítanak a terepképességen és a beltér is egyedibbé, exkluzívabbá varázsolható.
A TNGA-F platformra épülő Land Cruiser gyárilag 6,7 másodperc alatt gyorsul majd álló helyzetből 100 kilométer/órás sebességre. Belekerül előre és hátulra a vadonatúj fejlesztésű E-KDSS hidraulikusan változtatható karakterisztikájú kanyarstabilizátor, az adaptív változó felfüggesztés, a Multi-Terrain Select „mély hó” üzemmóddal, a frissített Multi-Terrain Monitor és a Crawl Control. Jár hozzá az adaptív távolsági fényszóró, az automatikus vészfékező-rendszer és a sávtartó technológia.
Háromsoros ülőhely lesz a 300-asban, hét felnőtt számára méretezve, 9 vagy 12,3 hüvelykes érintőképernyővel, head-up kijelzővel, ujjlenyomat-hitelesítő rendszerrel, elektromos hátsó ajtóval és 360 fokos kamerarendszerrel.