A stuttgarti Retro Classicon a rengeteg veteránautó mellett valódi finomságot is kiböktünk! A Jeep megmutatta a látogatóknak a vadonatúj összkerekes Wranglert, mégpedig a Sahara változatát. Szép, szép a terepjáró, de egy kicsit talán túltolták a dizájnolást a mérnökök.
Az amerikai márka nemrégiben mutatta be az ikonikus terepes gép friss modellváltozatát, amelyről csak úgy beszélnek a tengerentúlon, hogy minden idők legjobb Wranglere. A 4x4 Magazin munkatársainak volt szerencséjük körbejárni a modellt, bepillantani az ajtók mögé – nem rossz, amit láttunk, de az a véleményünk, a kevesebb néha több.
Látszik és érződik rajta, hogy az olaszok keze is benne volt a tervezés és az építés fázisaiban. Optikai értelemben egészen európai a kocsi, többek között olyan, értelmetlen részlettel, mint az első kerekeknél található levegőnyílás.
Amivel fel lehetett dobni a 3604 köbcentiméteres, V6-os, 284 lóerős Pentastar motorral és nyolcsebességes automataváltóval ellátott járgányt, azt bele és rápakolták. Érthető módon, az volt a legfőbb terve a kiállítónak az autóval, hogy a lehető legfeltűnőbb legyen.
A beltér minősége viszont szemmel láthatóan javult – a Saharában például klassz bőrrel borították az üléseket. Ugyanakkor valljuk be, hardcore szemmel nézve, azért elég fura a luxusbelső...
Kicsit az az ember érzése, hogy olyasmivel próbálkozik a Jeep a Wrangler esetében, mint a Jaguar Land Rover a 4x4-es Defenderrel. Ugyan a klasszikus „Védőnek” már megszűnt a gyártása, de egészen elképesztő, fullos, egyedi kiadások jelennek meg belőle.
Forrás: yoitube, Jeep