A BMW tovább folytatja a fegyverkezést. Azok után, hogy a német vállalat bemutatta az új 8-as Gran Coupét és a közelmúltban több M-es, V8-as változatot is leleplezett (például az X5-ös és az X6-os bivalyverzióját), itt a négyajtós összkerekes M8-as.
A kocsi elejébe 4,4 literes, V8-as, ikerturbós motor került, ám kétféle változat készül belőle. Az egyik 600, a másik 625 lóerős – utóbbi a Competition kivitel. Természetesen némi különbség is van a menettulajdonságaik között. Álló helyzetből 100 kilométer/órás sebességre a gyengébbik 3,3, a másik 3,1 másodperc alatt gyorsul, a 200 km/ó-t pedig 11,2 és 11 szekundum alatt érik el.
A végsebesség mindkét esetben 250 kilométer/óra, de az úgynevezett M Driver's Package csodát tesz, hiszen a segítségével már 305 km/ó a toptempó. A fogyasztás is hasonló, 10,5 és 10,7 liter.
Kerül a 8-as Gran Coupéba adaptív csillapítású futómű, amely az útviszonyokhoz igazítja a lengéscsillapítók beállítását. Előre 395, hátulra 380 milliméteres belső hűtésű féktárcsákat használnak, hatdugattyós féknyergekkel. A kerámiatárcsák cucc feláras, viszont 400 milliméteres. A hátsó nyomtáv 4,5 centiméterrel nőtt.
A márkakereskedésekbe jövőre kerülő M8 Gran Coupé alapára 165 ezer euró, vagyis körülbelül 55 millió forint lesz, a Competitionért plusz 8000 eurót, tehát nagyjából 2,7 millió Ft-ot kell leperkálni.