A Toyota szépségszalonba küldte a Hiluxot. A szakemberek kezelésbe vették az összkerekes pickupot, kicsit csinosítgatták és a ráncfelvarrás után megszületett az L-Edition. A platós az ázsiai piacon már beszerezhető – sajnos, Európában egyelőre csak fantáziálunk róla.
Forrás: Paultan
L, mint Luxus. Thaiföldön és Malajziában nem csak a faceliftes Hilux, de a limitált változat is rendelhető. Kétféle verzió készül belőle, a 2.4L AT 4x4 és a 2.8L AT 4x4 modellt.
Forrás: Paultan
A frissítésnek köszönhetően, az Amerikában kedvelt Tacoma „arcát” vette fel a munkás járgány. Nagy hatszögletű rács vigyorog vissza ránk az elejéről és teljesen újratervezték a lökhárítóját is. Utóbbihoz tartozik az új légbeömlő és ködlámpa.
Forrás: Paultan
Kétszínű, 18 hüvelykes könnyűfém keréktárcsákat tettek rá, ezekre 265/65-ös abroncsokat húztak. Krómozott kiegészítőelemekkel és halogén fényszórókkal vadították meg, a nem mellékesen bőrrel fedett vezetőülés nyolcféleképpen állítható – természetesen elektromosan.
Forrás: Paultan
Dobtak bele manuális légkondicionálót, multi-infós műszercsoportot kijelzővel, intelligens indítást, hét légzsákot, ABS-t, fékasszisztenst és hegymenet-, valamint lejtmenet szabályozót.
Forrás: Paultan
A motortérben 2,4 vagy 2,8 literes turbódízel motor duruzsol – előbbi 150 lóerős, a csúcsnyomatéka pedig 400 Newtonméter. A hatsebességes automataváltó mellé összkerékhajtási-rendszer és hátsó differenciálzár is jár hozzá. A 2.4L AT 4x4 kezdőára 119300 RM, azaz 7,67 millió forint, a 2.8L AT 4x4 pedig 133900 RM-be, vagyis 8,61 millió forintba kerül.
Forrás: Paultan