Korszerűsítették a japánok az összkerekes Subaru Imprezát, vagyis ráncfelvarráson esett át a legújabb széria. Esztétikai szempontból a hűtőrács kialakítása és a lökhárító alsó része módosult, valamint a fényszórók és a hátsó lámpák lettek modernebbek. Természetesen a biztonsági felszereltség is komolyabb.
Forrás: Subaru
A dizájnt tekintve, nincsenek eszement módosítások, az öt- és a négyajtós modellen is apró változtatásokat eszközöltek. Fontos megemlíteni az orr alsó részét, a hűtőrács és a ködlámpa egybefüggő széles csíkot alkot, amely optikailag hűtőrácsnak felel meg. Viszont okosodott a gép, s ez feltétlenül vonzóbbá teszi.
Forrás: Subaru
Az úgynevezett Eightight Touring Assist csökkenti a fáradó sofőr hibáit a kormányzás, a fékezés, valamint a gyorsítás segítésével. Más járgányokat és a sávjelöléseket is felismeri a rendszer – radarszenzort és videokamerákat használva szinte önvezető funkciónak felel meg a cucc. Az adaptív fényszórók automatikus távolsági fényszabályozással is rendelhetőek, tolatásnál magától lefelé fordulnak az oldalsó tükrök, a vezetőülés pedig akár memóriás is lehet.
Forrás: Subaru
Ahogy megszokhattuk, 1,6 és 2 literes négyhengeres boxermotorok kerülnek az Imprezákba – minimális változtatásokkal. A WRX-hez és a WRX STI-hez jelenleg nem áll rendelkezésre információ, ám az biztos, hogy lesz 115 lóerős (148 Newtonméter) és 154 LE-s (196 Nm) változat is a faceliftes Subaruból.
Forrás: Subaru