Valakinek nagyon elgurult a gyógyszere a vezérkarában, s nincs megelégedve a V6-os Pentastarokkal, ezért az erőforrás készítő részleg már dolgozik, az I6-os megoldáson.
Forrás: Jeep
Igazából több összetevője is van annak, hogy nem váltotta be mindenhol a hozzáfűzött reményeket a Jeep Wranglerekben a 3, 3,2 és 3,6 literes V6-os egység. Főként Európában nem harapott rá a közönség, mert errefelé spórolósabbak az emberek, meg szigorúbbak is a szabályok, mint Amerikában. Na, a teljesítményre és a megbízhatóságra nem lehetett panasz, de a fogyasztás és a költséghatékonyság nem volt ideális.
Forrás: Jeep
Éppen ezért a sorhatos egységek biztosan három liter alatti lökettérfogatúak lesznek, így lehet valamicskét spórolni az üzemanyag-fogyasztáson, ugyanakkor lesz kakaó is a vasban. Már el is kezdték a munkálatokat a fejlesztők, méghozzá GME T6-névem, amely egyből jelzi is, hogy turbós lesz a cucc.
Forrás: Jeep
Egyébként a jelenlegi sornégyes motor alapjaira épül, de természetesen sokkal nagyobb lesz a plusz két henger miatt. A paramétereket egyelőre nem lehet tudni a teljesítmény tükrében, de ismerve a céget, meglepő lenne, ha valami lepukkant erőtlen cucc jönne ki a műhelyből.
Forrás: Jeep
Egyelőre nem hivatalos az sem, hogy a Jeep Wrangler mikor kaphatja majd meg a műszaki újdonságot, amellyel főként Európában akarnak robbantani. Azonban vélhetően nem kell nagyon sokat várni rá, legkésőbb 2020-ban már ott lesz a kínálatban.