A japán gyártó komolyan készült a 2022-es modellévre, így a kedvelt ATV-je még mozgékonyabb és kezelhetőbb lett.
Forrás: Honda
A legfontosabb újítás Most viszont újratervezték a motorját. Egyhengeres 229 köbcentis léghűtéses egységgel kínálják majd a vasat, amely már 22 lóerős csúcsteljesítményt tud leadni. Ez a kategóriában egészen jónak számít. Talán még kisebb melózásra nem nagy terhek cipelésére és túrázásra egyaránt megfelel.
Forrás: Honda
Alapból egyszemélyes a FourTrax Recon, de szűkösen ketten is elférnek. Arra is törekedett a Honda, hogy a csomagcipelés még optimálisabbá tegye. Ennek érdekében dupla rakodófelülettel látták el a vasat. Elöl és hátul is van egy váz, amelyre fel lehet fogatni a pakkokat.
Forrás: Honda
A futóművet is átalakították a japánok, mert az előzővel nem voltak megelégedve. Lengőkar dolgozik a kasztni alatt és hátul még masszívabb lengéscsillapító került be a csomagba. Kifejezetten nehéz terepre hangolták a cuccot, de azért teherbíró képesség is van.
Forrás: Honda
Természetesen a hajtáslánc összkerekes és egy háromsebességes váltó osztja a nyomatékot. És mivel a munkavégzés fontos a Honda FourTrax Recon profiljában, ezért az áttételt úgy alakították ki, hogy alacsony fordulatszám mellett és sebességi tartományban is jó legyen a húzóerő. Felárért sportkuplung is kérhető hozzá.