címke: A legértékesebb autómárkák 2018-ban

Továbbra is a Toyota a világ legértékesebb autómárkája

Továbbra is a Toyota a világ legértékesebb autómárkája

Letaszíthatatlan a Toyota a trónról. Tizenöt esztendő elteltével is a japán járműgyártó számít a világ legértékesebb autómárkájának. Az Interbrand „Best Global Brands” összeállításába azok után kerülhetnek cégek, hogy megvizsgálják a vállalat anyagi helyzetét, kielemzik, hogy a márkanév mennyire vonzó a vásárlók számára és mennyire képes megtartani az ügyfeleit.

bővebben ...
Trónfosztás! Már a Mercedes a legértékesebb autómárka

Trónfosztás! Már a Mercedes a legértékesebb autómárka

Ez aztán a meglepetés! Évek óta a Toyota a legértékesebb autómárka a világon, ám most a Mercedes-Benz előzött. A Brand Finance Report a németeket 43,9 milliárd dollárra, azaz forintra 11,116 ezer milliárd forintra becsüli, 24 százalékkal többre, mint az előző esztendőben.

bővebben ...