Sportos verziót kap a Meredes nagy SUV-ja
Nem aprózta el a stuttgarti cég a melót, hiszen az AMG-részleg által készített vassal a Nürburgringen teszteltek egy komolyat. A lendületre nem lehet majd panasz.
bővebben ...Nem aprózta el a stuttgarti cég a melót, hiszen az AMG-részleg által készített vassal a Nürburgringen teszteltek egy komolyat. A lendületre nem lehet majd panasz.
bővebben ...A Man-szigeti versenyek legendájának számító gyorsasági motoros isten, Guy Martin egy Ford Transit volánja mögött ülve döntötte meg a Nordschleife vonatkozó körrekordját.
bővebben ...A koreaiak keményen dolgoznak a családi városi terepjárójukon, ezt bizonyítja, hogy nem először tesztelik a német versenypályán, most azonban már lekerült a ponyva a prototípusról.
bővebben ...A Mini ínyenceknek való összkerekes izomgépe egyre közelebb a bemutatkozáshoz. A John Cooper Works GP igazi különlegesség lesz, a jelenleg a németországi versenypályán, a Nürburgringen köröző gép 300 lóerő körüli csúcsteljesítmény leadására lesz képes.
bővebben ...A szabadidő-autók fényűzőek és drágák lettek, fura belegondolni, hogy főleg régen (de a mai napig sok helyen) munkaeszközként, mezőgazdasági gépként használták a klasszikus terepjárókat. Hála az égnek, a Land Rovernél még odafigyelnek a dicső múltra, a britek szeretnék megtartani a Defender örökségét, így a 2020-ban érkező összkerekes új generációt is keménynek ígérik.
bővebben ...Kevesebb mint 7 perc alatt átrobogni a majd' 21 kilométeres pályán. Ez aztán a brutális teljesítmény – a speciálisan átalakított összkerekes Subaru WRX STI-vel többször átlépte a pilóta a 280 kilométer/órás sebességet, miközben a Zöld Pokolban, vagyis a klasszikus Nürburgringen, a Nordschleifén repesztett. Lélegzetelállító belső kamerás felvételek, olyan, mintha mi magunk ülnénk a 600 lóerős veszedelemben és érnék el az új szedán-körrekordot.
bővebben ...Még a bajnoknak is mosolyt csalt az arcára. A 2003-ban rali-, 2014-ben és 2015-ben ralikrossz-világbajnokságot nyerő norvég Petter Solberg kipróbálta a Volkswagen izom szabadidő-autóját, a 310 lóerős összkerekes T-Roc R-t, s fülig érő szájjal tekergette a kormányt a klasszikus Nürburgringen.
bővebben ...Az AMG GLC 63 S-nek sikerült lenyomnia a verhetetlennek hitt Alfa Romeo Stelvio Quadrofogliót a legendás Zöld pokolban, azaz a németországi Nürburgringen. Nagy a büszkeség.
bővebben ...Amíg a sportkocsik napja leáldozóban van, a szabadidő-autók mint a ragadozók, lecsapnak és egyre nagyobb teret hódítanak a világpiacon. A legújabb szereplő a BMW X5 M lehet, a gyártó vadállatként aposztrofálta az összkerekes SUV-t.
bővebben ...A sportos német városi terepjáró elég jól el van eresztve kondival, így aztán hol máshol, mint a hazai szentélyben próbálták ki, milyen produkcióra képes éles körülmények között.
bővebben ...Az idén megvillantott új X3-as BMW sorozatgyártása még csak most kezdődik, de a bajorok már az összkerekes Sport Activity Vehicle „mérges” változatát tesztelik. A németországi Forma–1-es pályán, a Nürburgringen száguldozó M-es verziót nem titkoltan a Porsche Macan Turbo ellenfelének szánja a gyár.
bővebben ...Bevadult az olaszok csődöre. Immáron az összkerekes Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio futotta a leggyorsabb kört a Zöld Pokolban, vagyis a 20,832 kilométeres klasszikus Nürburgringen a szabadidő-autók között. Kíváncsi rá, milyen érzés a világ egyik leghíresebb versenypályáján repeszteni? Akkor ne hagyja ki a belső kamerás felvételt!
bővebben ...