Kőkemény a Yamaha Teneré Word Rally
A japán gyártó az 1993-as Dakar-ralin résztvevő versenygépének állít emléket és a 700-as kategóriában, egy hardcore off road típust kínál a közönségnek. Amit ez a vas nem tud, azt nem is érdemes.
bővebben ...A japán gyártó az 1993-as Dakar-ralin résztvevő versenygépének állít emléket és a 700-as kategóriában, egy hardcore off road típust kínál a közönségnek. Amit ez a vas nem tud, azt nem is érdemes.
bővebben ...A Wolverine X2 2023-as kiadása sokkal erősebb és dinamikusabb lett annak köszönhetően, hogy a modellfrissítéssel egy vadonatúj blokkot kapott. A rajongók örülhetnek, hiszen immár tényleg masszív teljesítményre képes a vas.
bővebben ...A kilencszeres Dakar-győztes Yamahánál úgy döntöttek, „elengedik” a motoros kategóriát a világ leghíresebb terepviadalán, s mostantól az SSV-ben igyekeznek sikert aratni. Elkezdődött az átalakulás, a változás a szakágban?
bővebben ...A Yamaha a Milánói Motorshow-ra időzítette közkedvelt túraendurója ralis hardcore változatának bemutatóját, már készen vannak a szériagépek is.
bővebben ...A terepes vasat, már sokan várták, hiszen a Yamahának ez az egyik legkedveltebb gépe a kategóriában. Még egy kis meglepetést is tartogatott a gyártó, mert World Raid lett a neve.
bővebben ...Összeállt a japán nagyhatalom, a vezető szerepet betöltő Toyota, valamint a Mazda, a Subaru, a Yamaha és a Kawasaki megállapodott egymással. A gigászok szintetikus üzemanyagokat, illetve biodízel és hidrogén üzemű motorokat fejlesztenek közösen.
bővebben ...Érdekes és merész koncepció született a motorizált utcai triciklik japán kollekciójában Tricity Rough Road tulajdonképpen egy hegyimentő járgány lenne.
bővebben ...A terepvas, nem csupán ráncfelvarráson esett át, hanem műszakilag is alaposan felfrissült, sőt az ergonómiára is figyelt a gyártó, hogy kényelmesebb legyen a csapatás.
bővebben ...A japán gyártó mindig is élvonalba tartozott ebben a kategóriában, nem véletlen, hogy a legnívósabb bajnokságokban, nemzetközi versenyeken is rá szavaznak a profik. Kell is a folyamatos fejlesztés!
bővebben ...A BW-sorozat az 1980-as évek nagy durranása volt és igen népszerű lett mindössze azzal, hogy az utcai kismotorokhoz képest, minimálisan jobb volt a terepképessége. Tajvanon újra piacra dobják.
bővebben ...A rangos nemzetközi iF Design Awardot hódította el a japán márka túraendurója, amely kellően modern, ugyanakkor a zsűrinek azért tetszett, mert nem túlságosan hivalkodó, sőt nagyon letisztult.
bővebben ...A japánok sportos motorja 1998-óta van a piacon, így már majdhogynem klasszikusnak nevezhető, de azért manapság egyre inkább tomboló divathoz kissé öregíteni kell.
bővebben ...Idén mutatkozott be a hard enduro vadonatúj blokkjával, ám úgy tűnik, hogy a közönségkedvenc gépből kell egy még tökösebb verzió, amellyel a legkeményebb csapatásokat lehet majd űzni.
bővebben ...A japánok igen komolyan veszik a fejlesztést, mert nem akarnak lemaradni a versenyben, így a teljes quados palettájukat frissítik a következő évadra, hogy semelyikre se legyen panasz.
bővebben ...A japán márka három UTV-je és egy ATV-je is megkapta a különleges csomagot, amelynek köszönhetően tovább javult a terepképesség, valamint a strapabírás is.
bővebben ...A Honda, a Kawasaki, a Suzuki és a Yamaha történelmi összefogásra szánta el magát egy igencsak jelentős cél érdeken. Közös szabvány alapján akarnak elektromos motorbicikliket, akkumulátorokat és töltőket gyártani a költséghatékonyság miatt.
bővebben ...Mister Dakar, azaz Stéphane Peterhansel utolsó motoros győzelme, 1998 óta vár arra a Yamaha, hogy visszaszerezze a világ leghíresebb terepversenyének trónját. A francia pilóta azóta már autóval is diadalmaskodott hétszer, a japán márka viszont képtelen visszatalálni a nyertes útra. Ki tudja, talán majd jövőre?
bővebben ...Itt az újabb csalás! A japán járműgyártók sem angyalok, a német Volkswagen csalási botrányával indult lavina úgy tűnik, most a Suzukit, a Yamahát és a Mazdát is betakarja. A vád szerint, mindhárom márkánál manipulálták a károsanyag-kibocsátási tesztek eredményeit.
bővebben ...Városi ficsúrok, beképzelt álterepesek, felfuvalkodott nagymenők, félre az útból! A kalandvágy érződik minden egyes alkatrészén, azért született, hogy az ismeretlent meghódítsa. A Yamaha XT660Z Ténéré ugyanúgy bandavezér, ahogy például megbízható útitárs vagy akár a sivatag felfedezője. Valódi vándor.
bővebben ...A szabadba, rázós terepre hív a Yamaha. Legalábbis, egyre közelebb a sorozatgyártáshoz a Ténéré 700 World Raid Edition prototípusa, amelyet legutóbb Ausztráliában nyúztak a japánok. A túraenduro komoly rajongói táborra tehet szert, ha begurul a piacra.
bővebben ...Szépen megnőtt. A 265 kilogramm tekintélyes menetkész súly, még a túraendurók között is. A Yamaha mérnökei nem foglalkoztak a számokkal, amikor évekkel ezelőtt az 1200-as Super Ténérét megalkották. Az addig oké, hogy nagy járgány, nagy élvezet – de ki gondolt a világot két keréken felfedező kalandorokra?
bővebben ...Nincs az az autós-motoros versenysport, amelybe ne akarna beszállni a japán márka, ezúttal egy ízig-vérig amerikai szakágban próbál meg maradandót alkotni ezzel a fenevaddal.
bővebben ...Hazai pályán, a Tokói Autószalonon jelét adta a japán márka, hogy a motor-, quad-, ATV- és UTV-készítés után egyre komolyabban veszi a gépkocsik fejlesztését is. Erre bizonyíték a Cross Hub Concept.
bővebben ...A BMW, a Yamaha és a Honda egységfrontba tömörült, hogy biztonságosabbá tegye a motorosok közlekedését, s a technológia fejlesztésével minél jobban el lehessen kerülni a baleseteket.
bővebben ...Elég jól sikerült a japán márka által bemutatott új WR250F és WR450F, ám ezúttal nem csak ebben az értelemben gondoltunk a fenti címre. Ugyanis mindkét 2018-as modellben közös, hogy trükköztek a hengereikkel.
bővebben ...A Yamaha bemutatta világszerte népszerű felfrissített „közösségi” UTV-modelljét, amellyel valódi off road körülmények között lehet kirándulni egy négytagú családnak vagy baráti társaságnak.
bővebben ...