Az 1958-ban értékesített legendás japán katonai terepjáró egy különleges múzeum koronagyémántja lett. Megőrizte patinás rozsdás külsejét is!
Greg Miller alapított Salt Lake Cityben a Land Cruiser Heritage Museumot, amelynek sikerült megszereznie az Egyesült Államokban elsőként értékesített Toyota LC-t. Mivel már lassan hatvankét esztendő telt el azóta, tulajdonképpen az autós történelem egy darabkája, egy igazi matuzsálem a klasszikus terepjáró, amelyet az autoblog.com örökített meg.
Ezt már nem is importálták, hanem a tengerentúli gyárban készült egy évvel korábban, 1957-ben. John Rose, az alapító adta el Long Beachen és kezdetben merész vállalkozás volt japán autóval próbálkozni a Willys Jeep hazájában. Ám az FJ25-ös utat tört magának és népszerű lett a műkedvelők körében. A Jeep CJ-5-össel versengett.
A vas kalandos útja folytatódott, Los Angelesbe került az 1960-as években egy hölgy, Mrs. Trembley lett a gazdája, míg el nem hunyt. Utána sokáig kallódott, míg Miller 2013-ban rálelt és a múzeumnak adományozta. Bár az idő vasfoga megtépázta, ma is működőképes.