Legfrissebb hírek ÚJ

Ilyen volt, ilyen lett: Nissan GT-R egyedfejlődés

Ilyen volt, ilyen lett: Nissan GT-R egyedfejlődés

A Spork Marketing az OEM Nissan alkatrész online áruház megrendelésére elkészítette, hogyan is változott az 1969-es bevezetése óta a Skyline GT-R, illetve utóda, a világ egyik leghíresebb összkerekes sportgépe, a „sima” GT-R. Király grafikai kivitelezés, amelynek a segítségével az ember elrévedhet egy kicsit a múltban.

Képgaléria megtekintése (4 db kép)
1969
A Nissan Skyline GT-R születési éve

A tokiói kiállításon leplezték le anno a 2 literes motorral ellátott Skyline-t, amely 160 lóerővel bírt. Mindössze négy esztendővel később jött a második generáció, amely abban az évben meg is szűnt a világot sújtó olajválság miatt.

Képgaléria megtekintése (4 db kép)
Érdekes
Íme, hogyan fejlődött a GT-R

Egészen 1989-ig kellett várni, amikor végre megjelent a 2,6 literes turbós motorral megvadított modell: a 280 pacis izompacsirta a Nismo GT-R járgányok elődjének számított. Mindent elárul a típusról, hogy versenyeket nyertek vele.

Jött még három generáció, mégpedig 1995-ben, 1999-ben és 2007-ben. Mindegyiken a saját korának megfelelő módosításokat hajtottak végre. A legutóbbi széria, a GT-R sportgép már igazi aszfaltpusztító, minden követelménynek megfelelő 4x4-es vadállat.

Képgaléria megtekintése (4 db kép)
Jelenkor
A brutális, összkerekes aszfaltbetyár

A grafikát elnézve, egészen fantasztikus, hogy hova fejlődött a világ. A Nissan Skyline GT-R még viszonylag kockadizájnú volt, a legutóbbi, az R35-ös (amelynek 3,8 literes turbós motorja akár több mint 600 pacis is lehet) pedig már olyan, mint egy torpedó. Az igazat megvallva, az is...

 

 

 

 

Forrás: youtube