A 2-es szériából készítették el az Active Tourert és a Grand Tourert, amelyek közös jellemzője a jó helykihasználás, a kényelem és a sportos teljesítmény sem maradt ki a csomagból.
Forrás: BMW
A legszembetűnőbb újítások közé tartozik az első lökhárító három részre osztott légbeömlője és a jelentősen megnövelt hűtőrács, amelyek feltűnően dinamikusabb kisugárzást kölcsönöznek és az elődmodellhez képest nagyobb teljesítményt sejtetnek.
Forrás: BMW
Hátul pedig a nagyobb, 90 milliméter keresztmetszetű kipufogóvégeket viselő hátsó lökhárító a modellpáros szélességét hangsúlyozza, ráadásul a négyhengeres erőforrással szerelt modellek mostantól kivétel nélkül dupla kipufogóvéggel gurulnak le a gyártósorról.
Forrás: BMW
Elég színes egyébként a paletta, hiszen az új BMW 2-es Active Tourert és Gran Tourert is lehet M Sport felszereltségi csomaggal kérni. S, mint azt már a márkánál megszokhattuk, természetesen az összkerékhajtás sem ismeretlen fogalom, xDrive-rendszert is lehet választani a vasakhoz a 225i-s típusok esetében.
Forrás: BMW
A trendeknek megfelelően pedig plug-in hibrid hajtáslánc is rendelkezésre áll. Az ezzel felszerelt BMW 225xe iPerformance Active Tourer modell egy töltéssel 45 kilométer tisztán elektromos meghajtást kínál, miközben maximális rendszerteljesítménye 224 lóerő, 100 kilométerre vetített átlagos üzemanyag-fogyasztása pedig 2,3 -2,5 liter.
Forrás: BMW
Mindkét verdában az iDrive operációs rendszer legkorszerűbb generációja dolgozik. Az extrafelszereltség részeként elérhető navigációs rendszerrel kiegészítve a nagyfelbontású, 6,5 vagy 8,8 colos képernyő-átmérőjű központi kijelző ráadásul érintőképernyőként is működtethető. A hangvezérlés és az érintés-érzékeny Touch Controller ugyancsak elérhető opció.