Legfrissebb hírek ÚJ

Íme, a 2019-es Mazda CX-3-as

Íme, a 2019-es Mazda CX-3-as

Ja, hogy külsőleg nem sokat változott?! Azért, ha alaposabban megnézzük, egy picit hozzányúltak a dizájnhoz, de az igazi újdonságok a kocsin és a motorházon belül vannak.

Képgaléria megtekintése (6 db kép)

Forrás: autoblog.com

A japán gyártó legkisebb terepes gépe, most nem szokásos kozmetikai csomagot kapott, bár a külsejét tekintve is vannak apróbb változtatások. A hűtőrács elemei például kissé megváltoztak, apró párkányokat kaptak, hogy jobban kiemeljék a karaktert, ezen kívül a hátsó lámpatestet is áttervezték.

Képgaléria megtekintése (6 db kép)

Forrás: autoblog.com

Az utastérben is volt némi átalakítás, hiszen az ajtók, valamint az üvegfelületek is „vastagabbak” lettek. Erre azért volt szükség, mert a Mazda CX-3-ra sokan panaszkodtak a zajossága miatt. Így aztán jobb lett a szigetelés, ezáltal csendesebbnek tűnik belülről a verda.

Képgaléria megtekintése (6 db kép)

Forrás: autoblog.com

A kényelem fokozására is fektettek hangsúlyt a készítők. Az első ülések szélesebbek, s ha ez még nem lenne elég, az ülőfelületek új habpárnákat kaptak. Elöl új könyöktámasz van, de hátul is található egy pohártartós középkonzol, így már négyen is nagyon úriasan utazhatnak.

Képgaléria megtekintése (6 db kép)

Forrás: autoblog.com

A motorháztető alatt továbbra is a megszokott 2 literes, négyhengeres motor van, de állítólag kapott két egész plusz lóerőt – hűha! Ennél fontosabb, hogy a módosítással takarékosabb is, vagyis kevesebb üzemanyagot fogyaszt az erőforrás. Bár ezt számok egyelőre nem támasztják alá.

Képgaléria megtekintése (6 db kép)

Forrás: autoblog.com

Ráadásul a G-Vectoring Controll menetsegítő rendszert is tovább okosították, a lényege, hogy a kanyarokban picit visszaveszi a nyomatékot és jobb a kormányozottság. A kormányművet és a felfüggesztést is megpiszkálták, hogy jobb legyen a stabilitás.