Legfrissebb hírek ÚJ

A Jeep az amerikaiak kedvenc márkája

A Jeep az amerikaiak kedvenc márkája

Ezért van a Jeep márkának különleges helye az amerikaiak szívében… Megszakítás nélkül, immáron huszadik esztendeje választották meg az Egyesült Államok leghazafiasabb brandjének. Egyszerűen a Jeepet érzik leginkább a magukénak az emberek a tengerentúlon.

Képgaléria megtekintése (6 db kép)
Az élen
Jeep: Amerika leghazafiasabb márkája, immáron húsz esztendeje megszakítás nélkül

Zsinórban huszadik alkalommal lett a legamerikaibb márka a Jeep, de ezen talán csodálkozni sem kell, hiszen mindig is a szabadság érzését testesítette meg, a második világháború, vagyis egészen pontosan 1941 óta szolgálja az embereket. Rendkívül fontos szerepet töltött be a hadseregben, győzelemhez segítette a szövetséget a náci Németország elleni küzdelemben.

Képgaléria megtekintése (6 db kép)
Off roader
A második világháborúban nagy szerepük volt a győzelemben a legnehezebb terepen is elboldoguló terepjáróknak

Aztán a világégés lezárultát követően a kalandvágyók, a természetben járók kedvence lett, segített kiszabadulni a városi dzsungelből. Nyilvánvalóan az sem véletlen, hogy például a Jeep Wrangler megőrizte klasszikus stílusvilágát, hű maradt a múltjához.

Képgaléria megtekintése (6 db kép)
Megjárta a poklot
Klasszikus darab, az Egyesült Államok büszkesége, háborús hőse

A Brand Keys 5800 fogyasztó segítségével végzett felmérést, s a végeredményből kiderült, az amerikaiak elköteleződöttek a Jeep iránt, a leghazafiasabb márkának tartják. Robert Passikoff, a Brand Keys elnöke és alapítója úgy véli, hogy a Jeep szerves része Amerika történelmének.

Képgaléria megtekintése (6 db kép)
Gladiator
Szabadság, túrázás, szerelem, hazaszeretet: ez mind egyben a Jeep

Nem mellékesen a hazaszeretet jegyében a Jeep a hónap elején piacra dobta a különleges, limitált kiadású Freedom csomagot a 2023-as Gladiátorhoz és Wranglerhez – az amerikai szellemiségnek és az ország hadseregének állít emléket.

Képgaléria megtekintése (6 db kép)
Modern kor
A dizájn hű a történelméhez, de a technika már más: konnektorról tölthető hibrid Wrangler

A Jeep márka világszerte a szabadtéri kalandok és a szabadság, a függetlenség szinonimájává vált az elmúlt évtizedekben” – mondta Jim Morrison, a Jeep márka észak-amerikai alelnöke.

Top 20 amerikai márka, amelyeket a leghazafiasabbnak tartanak az emberek
1. Jeep (–, tavalyhoz képest megtartotta pozícióját)
2. Disney (+1 helyet lépett előre)
3. Amazon (+1)
Walmart (-1 helyet esett vissza)
5. Coca-Cola (+5)
6. American Express (+1)
Ford (-1)
8. Apple (+6)
9. Coors (+1)
10. Levi Strauss (–)
11. Hershey’s (-1)
12. Pfizer (új)
13. Domino’s (+1)
Netflix (+2)
15. New York Times (-5)
16. Ralph Lauren (+1)
17. Jack Daniels (–)
18. Pepsi (+4)
19. Dunkin’ (–)
20. Colgate (+3)