Az angol autógyártó és a Gentex egy közös fejlesztéssel készült az elektrotechnikai show-ra, a CES-re. A céljuk pedig az volt, hogy minél jobban lássuk, ki vagy kik jönnek mögöttünk.
Hiba lenne azt állítani, hogy nem volt még ilyen a piacon, hiszen egyre többen próbálkoznak azzal, hogy kamerákat alkalmaznak a tükrök helyett, például az Audi E-Tron is ezt a megoldást választotta. Ám az Aston Martin és a Gentex csavart egyet rajta.
Igyekeztek még élethűbbé és jobban követhetővé tenni a bejövő képet, amely az utastéri tükör helyén van tulajdonképpen. A tri-camera megoldása az, hogy a hátsó kamera képe a legnagyobb felület, a két felső sarokban jól elválasztva pedig azt láthatjuk, mi a helyzet a kocsi bal, illetve jobb oldalán.
Ráadásul további funkció, hogy ha az időjárás kedvezőtlensége miatt a víz, a hó vagy esetleg só eltakarná a kamerákat, akkor a tükrökön keresztül láthatjuk, amit kell, ugyanis ezt a hagyományos funkciót sem vesztette el az eszköz, amely tehát nem csak digitális.