Miután Szaúd-Arábiában engedélyezték, hogy a nők is a volán mögé üljenek, vagyis autót vezessenek, nagy volt az öröm nem csak a helyiek körében, hanem szerte a civilizált világban. Nagy segítség ez a gyengébbik nem szánára, mivel a tömegközlekedés nem éppen a legjobb arrafelé, a városokat pedig nem gyalogosbarátnak tervezték.
Ezzel egy újabb lépést tehetnek a szaúdiak az egyenjogúság felé. A Coca-Colánál reagáltak a hírekre, az amerikai gigavállalat marketingosztálya pazar reklámot készíttetett el.
A célközönség a fiatal lányok tábora – egy ifjú hölgy az édesapja engedélyével és segítségével próbál elindítani és vezetni egy régi, legendás W123-as Mercedest. A sivatagban kerül sor a próbaútra: talán azért, mert így nem tud semmit sem összetörni a tanulóvezető...
Elsőre nem megy a lecke, eléggé „dadog” a kocsi az újonc sofőr irányítása alatt. Az apa viszont nem idegeskedik, inkább egy trükkhöz folyamodik. Kinyit egy Coca-Colát és az üveget ráhelyezi a műszerfalra – a cél az, hogy ne ömöljön ki az üdítő. Első próbálkozásra a kóla leesik, de a férfi megfogja a palackot, s ahelyett, hogy mérges lenne, odaadja a lányának, aki nagyot kortyol belőle.
A félig üres üveg visszakerül a műszerfalra és már a sofőr is sokkal magabiztosabb. Vagy lehet, hogy az üdítőnek volt varázsereje?
Forrás: youtube, Coca-Cola