A Milánói Motorshow-n mutatták be a japán márka vadonatúj túraenduróját, amelyből természetesen off roadosabb verzió is készült. Nem lesz olcsó mulatság a vas, de minőséget kínál a kétkerekű.
Forrás: Suzuki
Rögtön két verziót is kapott a friss vas, a V-Strom 1050 és a V-Strom 1050 XT-t. Tulajdonképpen, ahogyan az lenni szokott a Suzukinál, a felszereltségükben van csupán különbség. Utóbbi a fullos verzió, amelynek plusz betűi az extrát jelentik végeredményben. Az előbbi 3,9 millió forintba, az utóbbi pedig 4,4 millió forintba kerül majd.
Forrás: Suzuki
A blokk névben megjelenített szám ellenére csupán 1037 köbcentis – felfelé kerekítették – és egy V2-es Euro5-ös egység, amely 105 lóerős csúcsteljesítmény leadására képes, a fogyasztása az ígéret szerint pedig mindössze 4,9 liter 100 kilométeren. Kapott alacsony fordulatszám rásegítő elektronikát, hogy le ne fulladjon.
Forrás: Suzuki
A DR Big retró dizájnját ötvözték a modernitással a külső esetében. Állítható az első és a hátsó futómű is és megújult a műszerfala is. Az elektronika erősödött könnyű start gombbal, amely magától megoldja az indulást, nem kell bajlódni vele.
Forrás: Suzuki
Alapból három üzemmód van, amely egy kapcsolóval vezérelhető, az ABS is alap. A XT-verzó, pedig tempomattal, küllős felnivel, visszagurulás gátlóval, kézvédővel, kartevérővel és bukócsővel is. Szóval ez az off roadosabb vas is egyben.