Az osztrák márka alaposan megújította a terepes gépét, amely még off roadosabb lett, és 1500 kilométerig a teljes elektronikai arzenált rendelkezésre bocsátja – lesz miből választani.
Már a megjelenésében is a gyári versenygépre hajaz a KTM 890 Adventure R. Ennek érdekében és az ergonómiát, valamint a légellenállást is szem előtt tartva alaposan áttervezték a külsőt. Átformálódott néhány idom és az üzemanyagtank is, a szélvédőt pedig alacsonyabbra vették. A haspáncél masszívabb lett.
A futóművet is teljesen áthangszerelték, főként hátul a felfüggesztést. A legújabb WP Xplor rugóstagot pakolták be hátra, amely teljesen állítható és finomhangolták a konstrukciót. Elől szintén WP Xplor villa van, amely csakugyan teljesen állítható. Elég ütős lett a konstrukció, a legjobb a túraendurós mezőnyben.
Ehhez csatlakozik az ultramodern ABS-rendszer, amelynek több üzemmódja is van, többek között Rally és Off road is. A lényeg, hogy szenzortól kapja az adatokat a rendszer és minden körülmények között optimális fékerőt biztosít, a dőlésszöget a sebességet és az útviszonyokat is figyelembe véve.
A végére maradt a csemege, a KTM ugyanis megkínálta a vásárlókat egy Demo üzemmóddal, ami annyit tesz, hogy az első 1500 kilométeren a teljes elektronikai arzenált tesztelni lehet ingyenesen és eldönteni, mi maradjon a csomagban esetleg felárért, vagy mire nincs szükség. Érdemes felkeresni a KTM Centrumot további információért.