Az osztrák cég felvásárolta a spanyol terepspecialistát és most el is készültek az új tulaj által hangszerelt vb-re szánt krosszgépek. Amelyek szinte megegyeznek az anyacég vasaival.
Forrás: Gas Gas
A főként triálos és extrém off road gépeiről ismert spanyol márka egyszer már csődbe ment és kis híján megszűnt, azonban 2016-ban megmentette a Torot. Ehhez 13 millió dollárt, azaz 4 milliárd forintot juttatott a cégnek, hogy újra felvirágozzon az üzlet.
Forrás: Gas Gas
Persze ennek komoly feltételei is voltak. Az első és legfontosabb, hogy teljesen meg kellett reformálni a termékpalettát, amely megbukott az utóbbi esztendőkben. A másik pedig, hogy a Torot profiljába illő - természetesen a technológiáját kiaknázva - elektromos motorokat is gyártania kellett.
Forrás: Gas Gas
Nos, sikerült új alapokra helyezi a márkát, amelyre lecsapott a piac legerősebb cége, az osztrák KTM. Az is volt ezzel a célja, hogy hozzájusson az elektromos fejlesztésekhez, cserébe a spanyolok bekerülnek az osztrákok jól kiterjedt kereskedői hálózatába.
Forrás: Gas Gas
A KTM által fejlesztett blokkokkal szerelt MC 250F és MC 450F is egy vb-re szánt krosszmotor, ugyanis az osztrákok komoly sportkarriert finanszíroznak a spanyol márkának ebben a szakágban, valamint az enduróban is. Így néz ki egy eredményes együttműködés.