Legfrissebb hírek ÚJ

Európa királya lett a Ducati Multistrada V4S

Európa királya lett a Ducati Multistrada V4S

A szavazáson a kontinens tíz szakportálja vett részt, és az olasz túraenduró lett 2021 legjobb motorja. Főként az újdonságok miatt, mint a radar és a szuper elektronika.

Képgaléria megtekintése (6 db kép)

Forrás: Ducati

A szavazáson a második a Harley-Davidson Pan America lett, a harmadik a Yamaha Tracer 9, a negyedik a Ducati Monster, az ötödik az Aprilia RS 660, a hatodik a Trident 660, a hetefik a Yamaha MT-09, a nyolcadik a Triumph Speed Triple RS, a kilencedik a Honda Africa Twin 1100, a tizedik pedig az Aprilia Tuono 660. 

Képgaléria megtekintése (6 db kép)

Forrás: Ducati

Végignézve a bajnok vasat az megegyezik, hogy a normál és az S-es változat is egy V4-es blokkot kapott, amely 1158 köbcentis, a csúcsteljesítménye 168 lóerő a topnyomatéka pedig 125 newtonméter. Az alapkivitel 240 kilogrammos, a speckó pedig 243, ezzel azért könnyedén boldogul a technika.

Képgaléria megtekintése (6 db kép)

Forrás: Ducati

Előre 19 hüvelykes kerék került be, nagy tömeghez kell is, hátra pedig 17-es. A blokkhoz hídváz van, a segédváz pedig térhálós, ahogyan az a Ducatitól megszokott. A hátsó futóműben dupla lengőkar dolgozik a rugóstaggal, ez is a megnövekedett súly miatt van.

Képgaléria megtekintése (6 db kép)

Forrás: Ducati

A műszaki csemegék is érdekesek, hiszen mégiscsak az az igazi fejlesztés. Az elektronika is módosul, főként a biztonságra gyúr rá a Ducati, amely első és hátsó radarral szereli fel a vasat, hogy legyen holttérfigyelő vészjelző és távtartó tempomat. Egy minden eddiginél nagyobb színes TFT kijelzőről lehet majd tájékozódni.

Képgaléria megtekintése (6 db kép)

Forrás: Ducati

Nem egy szimpla hosszútúrás aszfaltgéppé silányult az olaszok bölénye, hanem valóban vannak terepképességei. Így aztán csapatni is lehet vele, ha valaki kifizeti érte a 7,8 millió forintnál kezdődő árat. Az S-es kivitel a profi alkatrészekkel drágább lesz.