Az olasz gyártó már a célegyenesben van a nagy túravas tesztelésével, amely vadonatúj blokkal van felszerelve. Emellett egyéb érdekességeket is kiszúrtak a sasszemű szakik.
Még tavaly a német Motorrad magazin értesült róla, hogy a már javában tesztelt új Ducati Multistrada alaposan megváltozik műszakilag. Most a brit motorcyclenews.com is megerősítette, hogy lecserélték az eddigi motorblokkot és egy V4-es 1262 köbcentis 200 lóerős egység került a helyére.
A portál friss képekain off roadozás közben szemrevételezhetjük a gépet. Előre 19 hüvelykes kerék kerültek be, nagy tömeghez kell is. A blokkhoz hídváz van, a segédváz pedig térhálós, ahogyan az a Ducatitól megszokott. A hátsó futóműben dupla lengőkar dolgozik a rugóstaggal, ez is a megnövekedett súly miatt van.
A műszaki csemegék is érdekesek, hiszen mégiscsak az az igazi fejlesztés. Az elektronika is módosul, főként a biztonságra gyúr rá a Ducati, amely első és hátsó radarral szereli fel a vasat, hogy legyen holttérfigyelő vészjelző és távtartó tempomat. Az információkról egy minden eddiginél nagyobb színes TFT kijelzőről lehet majd tájékozódni.
Egyelőre úgy tűnik, hogy nem egy szimpla hosszútúrás aszfaltgéppé silányul az olaszok bölénye, hanem valóban lesznek terepképességei. Így aztán csapatni is lehet majd vele, ha valaki kifizeti érte a 7,8 millió forintnál kezdődő árat.