Legfrissebb hírek ÚJ

Új terepes változatot kap a Suzuki V-Strom 1050

Új terepes változatot kap a Suzuki V-Strom 1050

A japán gyártó úgy döntött, hogy a népszerű túragépének eddig ismert XT-s adventure verzióját lecseréli egy ígéretesebb off road képességű DE-re.

Képgaléria megtekintése (7 db kép)

Forrás: Suzuki

Csupán tehát két betű változik a feliratban, de ez megannyi újdonságot jelent. Az elektronikát frissítve 5 colos színes TFT műszerfalat kapott a vas a jelenlegi LCD egység helyett. Emellett alaphangon jár mellé a fel-le váltó. Valamint USB és 12V-os aljzatokat is kialakítottak a különböző kütyük töltéséhez.

Képgaléria megtekintése (7 db kép)

Forrás: Suzuki

A Suzuki V-Strom 1050 DE új kereket is kapott, a XT 19 colos elsője helyett itt egy 21 colos felnire húzták Dunlop Trailmax Mixtour abroncsokat. A standard modell továbbra is 19 colos első és 17 colos hátsó kereket használ, és Bridgestone A41-es gumikon gurul.

Képgaléria megtekintése (7 db kép)

Forrás: Suzuki

Hosszabb lett a rugóut és teljesen állítható KYB-felfüggesztést szereltek be, hogy könnyebben megbirkózzon a nehéz tereppel. A hasmagasság 190 mm-es, 25-tel többet, mint a jövő évi standard Stromé, és 30-cal több, mint a régi XT-é. Nőtt az elérhető dőlésszög és a tengelytáv is 40 mm-el. Mindez az új alumínium lengőkarnak köszönhető.

Képgaléria megtekintése (7 db kép)

Forrás: Suzuki

A vázat acélelemekkel masszívabbá tették és nehezebb is lett 6 kilóval. A motor maradt a már ismert 1037 köbcentis folyadékhűtéses iker-V egység, amelynek 105,5 lóerő a csúcsteljesítménye. Ám az új áttételezéssel hosszabb az első és a hatodik sebességi fokozat.

Képgaléria megtekintése (7 db kép)

Forrás: Suzuki

A dőlésszög-érzékeny ABS, a menetvezérlés kaptató üzemmódja is új. Emellett frissített ride by wire gázkar, sebességtartó automatika, és háromfokozatú kipörgésgátló is van a pakkban. Az árát egyelőre nem közölték.