Legfrissebb hírek ÚJ

Utcai Dakar-motort alakított a Honda

Utcai Dakar-motort alakított a Honda

A japánok hat éve tértek vissza korábbi sikereik helyszínére, a Dakar-ralira, és a terepmotorozás szerelmesei azóta várnak rá, hogy a CRF450 Rallyból legyen egy replika verzió, amellyel az amatőrök is csapathatnak. A kitartás meghozta a gyümölcsét.

Képgaléria megtekintése (6 db kép)

Forrás: Honda

Ugyanis a Honda bemutatta a CRF450L Rally tanulmányt, amely egy tipikusan olyan motor, amely terepen és műúton is alkalmas a közlekedésre. Persze gyorsan hozzá kell tenni, nyilván egyik közegben sem képes csúcsteljesítményre, így a hardcore rajongók minden bizonnyal csalódottak lesznek kissé a nyergébe pattanva. Persze közülük leginkább a szigorúbbak.

Képgaléria megtekintése (6 db kép)

Forrás: Honda

Miért is vannak aggályok a mocival kapcsolatban? Nos, műszakilag nem egy erőmű, és akkor még finoman fogalmaztam. Hiszen a 450 köbcentis blokkból mindössze 25 lóerős csúcsteljesítményt és 32 newtonméter nyomatékot sikerült kipréselni. Hát ez bizony nem túl sok, de némi menekülőútnak azért megmaradt, hogy ez egyelőre pusztán koncepciógép. Viszont legalább a súlyát sikerült 150 kilogramm alá csökkenteni, ez bizakodásra ad okot, nem lesz ormótlan a vas.

Képgaléria megtekintése (6 db kép)

Forrás: Honda

A Honda CBF450L Rally a látványvilágában hozza a klasszikus versenygép imázst, hiszen eléggé magas a felépítése, robusztus és komoly fejegység van elöl. Tényleg nagyon jól néz ki a vas, csak még egy picit rá kellene gyúrni az olasz fejlesztőközpontban, hogy legyen benne több kraft. Mert így biztosan sokaknak elmegy a kedvük tőle.