Legfrissebb hírek ÚJ

V-Strom lett a Suzuki új DR Big-je

V-Strom lett a Suzuki új DR Big-je

Sokan várták a legendás modell visszatérését, ám végül név szerint a már meglévő családba hozott egy közepes méretű túraendurót a japán márka, amely Milánóban mutatta a gépet.

Képgaléria megtekintése (5 db kép)

Forrás: Suzuki

Rögtön két verziót is kapott a friss vas, a V-Strom 1050 és a V-Strom 1050 XT-t. Tulajdonképpen, ahogyan az lenni szokott a Suzukinál, a felszereltségükben van csupán különbség. Utóbbi a fullos verzió, amelynek plusz betűi az extrát jelentik végeredményben.

Képgaléria megtekintése (5 db kép)

Forrás: Suzuki

A blokk névben megjelenített szám ellenére csupán 1037 köbcentis – felfelé kerekítették – és egy V2-es Euro5-ös egység, amely 105 lóerős csúcsteljesítmény leadására képes, a fogyasztása az ígéret szerint pedig mindössze 4,9 liter 100 kilométeren. Kapott alacsony fordulatszám rásegítő elektronikát, hogy le ne fulladjon.

Képgaléria megtekintése (5 db kép)

Forrás: Suzuki

A DR Big retró dizájnját ötvözték a modernitással a külső esetében. Állítható az első és a hátsó futómű is és megújult a műszerfala is. Az elektronika erősödött könnyű start gombbal, amely magától megoldja az indulást, nem kell bajlódni vele.

Képgaléria megtekintése (5 db kép)

Forrás: Suzuki

Alapból három üzemmód van, amely egy kapcsolóval vezérelhető, az ABS is alap. A XT-verzó, pedig tempomattal, küllős felnivel, visszagurulás gátlóval, kézvédővel, kartevérővel és bukócsővel is. Szóval ez az off roadosabb vas is egyben.