A Ducati egy kicsit átvariálta a túraenduróját, amelyet úgy lehetne jellemezni, hogy egy kicsit még túrásabb és még terepesebb lett. Ütős lett a nagyvad.
A leglényegesebb műszaki újítás az, hogy a futóművet egy kicsit áthangszerelték. Konkrétan egy Skyhook DSS Evo futómű dolgozik benne, amellyel elöl-hátul 200 milliméteres a rugóút az eddigi 170 és 180 helyett. Van benne automata funkció, amely terheléshez igazítja a szintet.
A kerékméret nem változott elöl 19 colos, hátul 17-es és Pirelli Scorpion Trail II gumikat húztak rájuk. Szóval inkább azért még mindig túravas ez, mint raligép, de abroncsot simán lehet terepesebbet is kérni a gyári ellátmány helyett, ez részletkérdés.
A kényelmi menetfunkciókat is javították. Ennek érdekében magasabb és szélesebb lett a szélvédő. A lábtartó is szélesebb és az utas üléspozíciója is kényelmesebb. Az üzemanyagtank 30 literesre duzzadt az eddigi 22 helyett, és a túradobozokat is hátratolták, hogy az utasok jobban elférjenek.
Az elektronikára is rágyúrtak, négyféle menetvezérlő van, amelyben enduro is található. Ez a terepes csapatáshoz hangolja a vasat. A 170 lovas csúcsteljesítményt limitálja 114-re. A fullextrás kivitel adaptív tempomatot és holttérfigyelőt, markolat- és ülésfűtést, túradobozt és Akrapovic-kipufogót is kap.