Aki Continental abroncsokat használ, tudja, a technológiai vállalat neve egyet jelent a minőséggel és a megbízhatósággal. A céggel együttműködve most egy prémium szolgáltatás jelenik meg a piacon: a Continental-csoport kiváló minőségű abroncsainak kereskedelme és szervize mellett márkafüggetlen gyorsszerviz-szolgáltatás is elérhető lesz a már megnyílt Continental Centrumban (1112, Budapest, Vizsla utca 6.).
Így például az új műhelyben ki lehet tisztíttatni a légkondicionáló-berendezést, vagy cseréltetni a fékeket. Egy igazi, európai színvonalon működő „flagship store”-ról van szó, amely példát és irányt mutat a hasonló munkákat végző magyar vállalkozásoknak.
Újbudán, a Nissan Centrum Vizsla utcai telephelyén egy gyönyörűen felújított épületében nyílt meg a maga nemében különleges szolgáltatóközpont. A Continental Centrum – hasonlóan a nyugat-európai Best Drive hálózathoz – jóval több, mint egy megszokott gumiabroncs-szerviz. Egyfajta tudáscentrumként is működik, amely arra is alkalmas, hogy bemutassa, milyen irányba érdemes elmozdulni, hogyan lehet az egyszerű termékértékesítésről a magas színvonalú szolgáltatásra helyezni a hangsúlyt. Ezt az új műhelyt ugyanis nem csak a tavaszi-őszi abroncscsere idején érdemes felkeresni, hanem bármikor, amikor – márkától függetlenül – az autó kisebb javításokra szorul, vagy esedékes lesz egy rendszeres karbantartás.
„A magyar piacon zászlóshajónak számító kezdeményezésünkhöz olyan partnert kerestünk, amelynek üzletpolitikája a Continentaléhoz hasonlóan innovatív, és kiemelkedően prémium szolgáltatás orientált. A Nissan Centrum ezen elvek mentén folyamatosan kiemelkedő eredményeket ér el immár évek óta a régióban, ezért döntöttünk a közös projekt létrehozása mellett” – fogalmazott Rábai Dániel, a Continental Hungaria Kft. ügyvezető igazgatója.
A prémium ügyfélélmény érdekében a Continental Centrumban magas színvonalú szolgáltatásokkal szeretnének értéket teremteni.
„A munkájukat profi módon végző munkatársak szakértelme teszi könnyebbé az autósok és a motorosok életét, kezdve azzal, hogy az esedékes karbantartási időpontokat sem kell észben tartani, online értesítéseket küldenek, amint azok időszerűvé válnak, a lehető legtöbb időt megtakarítva és a legtöbb gondot levéve az ügyfél válláról” – mondta Rábai Dániel.
Pócsik László, a Continental Centrum társtulajdonosa megnyitó beszédében részletezte azt a szolgáltatási modellt, amely mentén az új szerviz a Continental-csoport márkáinak forgalmazása mellett új generációs gyorsszerviz szolgáltatásával várja jövőbeli partnereit.
„A műhelyben kizárólag mesterszerelők dolgoznak, és a szerviz csak az eredetivel megegyező minőségű, első gyári beszállítótól származó alkatrészeket használ, amelynek ára az utángyártott piacról vásárolva természetesen jelentősen kedvezőbb a gyári csomagolású alkatrészeknél. A Continental Centrum elsősorban a három és tíz év közötti személyautók, kishaszonjárművek és motorkerékpárok gyorsszervizére kíván hangsúlyt fektetni, magánszemélyeken kívül tehát kiemelt figyelmet fordít a hazai kis- és középvállalkozói szektor kiszolgálására is – nyilatkozta Pócsik László, a Continental Centrum társtulajdonosa. – S, hogy mit is jelent az új generációs kifejezés? Olyan minőségi szolgáltatásokkal kívánjuk még kényelmesebbé és élvezetesebbé tenni a szervizelést, amit az ügyfelek gyakran még a márkaszervizekben sem tapasztalnak. A finom kávén, a wifin és a kényelmes foteleken túl nálunk az alapszolgáltatás része, hogy a javított autókat tisztán adjuk át, vagy, hogy elhúzódó javítások esetén cserekocsit biztosítunk. A javítások teljes folyamatának online felületen való végigkövetése, vagy a hamarosan induló webes időpontfoglalási rendszer is alapszolgáltatás lesz. Utóbbi megoldás lehetővé teszi majd, hogy a kiemelt partnerek és törzsvásárlók soron kívüli időpontot foglaljanak.”
A szervizben egyébként annyira megbíznak a Continental gumiabroncsok minőségében, hogy 72 órás visszavásárlási garanciát biztosítanak az ügyfeleknek. Plusz elindul egy Continental SOS 72 nevű szolgáltatás, amelynek segítségével a kiemelt szezonokban (nyári, téli abroncs-csere időszak) is 72 órán belüli időpontfoglalásra lesz lehetőség.
„Sajnos, a magyar utakon korántsem rózsás a helyzet. Tavaly 602 ember veszítette életét közlekedési balesetben. Sokan nem a megfelelő látási és útviszonyoknak megfelelően, felelőtlenül vezetnek, de jó néhány esetben a járművek felkészítése sem megfelelő. Tipikus negatív példa a gumiabroncsok rossz állapota – mondta Berzai Zsolt rendőr alezredes, az ORFK-OBB főtitkára. – Szeretnénk, ha csökkenne a balesetek száma, ezért viszont tenni kell. A Continental több mint tíz éve stratégiai partnere a rendőrségnek, reméljük, közösen sikerül még biztonságosabbá tenni az utakat.”