A szezon legnagyobb seregszemléjét tartották Kaliforniában, ahol nagyon sok új terepjárót, szabadidő-autót és összkerekes verdát mutattak meg a nagyközönségnek. A jelen és a jövő járgányait csodálhatta meg mindenki, most a legnagyobb durranásokat szedtük össze.
Fiat 500X
Az olaszok régen villantottak már az Egyesült Államokban, ezért most az ikonikus kisautójuk frissített terepesített változatát vitték el a buliba. Vadonatúj összkerekes hajtásláncot kapott egy 1,3 literes motorral és 117 lóerős csúcsteljesítménnyel.
Honda Passport
A japánok felfelé bővítették az SUV-állományukat, hiszen egy a CR-V-nél nagyobb gépet adtak ki. A konstrukció elég jól sikerült, a Honda ettől reméli, hogy igazán nagyot tud majd dobni a tengerentúli piacon. Kérdés, sikerül-e.
Hyundai Palisade
A koreaiak, tőlük meglepő módon, egy a luxus kategóriát súroló városi terepjárót prezentáltak a seregszemlén, amellyel a nagy és igényes az egyesült államokbeli családi gépekkel akarják felvenni a versenyt.
Jeep Gladiator
Hozhatott bárki, bármit ebbe a buliba, azt már eleve tudni lehetett, hogy a show-t úgyis a hazai terepjáró gyártó újdonsága, a sokak általá régóta várt pickup lopja majd el. Így is történt.
Kia Soul EV
A másik koreai márka is felhívta magára a figyelmet, főként azzal, hogy az igencsak megosztó csapotthátúját elektrizálták. Most már zéró emissziós összkerekes üzemmódban hasít majd a vas.
Lincoln Aviator
Az amerikai luxusmárka egy igen komoly városi terepjáróval bővítette a kínálatát, egy nagyméretű példánnyal. Igazi puccparádé van benne, még a hibajelzéseket is egy szimfonikus zenekar küldi.
Nissan Murano
A japánok direkt az amcsi piacara pozicionálták ezt a típust, amely egy közepes méretű crossover. Dögös lett a formavilág és sportos a cucc, hiszen egy 260 lovas 3,5 literes V6-os motor hajtja.
Range Rover Evoque
Európa a legnagyobb durranást kétségtelenül a Jaguar Land Rover legnépszerűbb városi terepes gépével érte el a Los Angeles-i parádén. A legfrissebb verzió is kellően dögös lett és ott van a szeren.
Rivian R1T
Ez az amcsi startup nagyon sokat dolgozott azon, hogy a villanyautók piacán egy rést be tudjon tömni. Elkészítette az első tisztán elektromos hajtású pickupot, amely akár közönségsiker is lehet.
Rivian R1S
Ha pedig egy üzlet egyszer beindul... Akkor jön a folytatás is. A platós gép platformjára felpakoltak egy másik kasztnit is, amely már egyértelműen egy városi terepjáró. Így költséghatékony a projekt.