Legfrissebb hírek ÚJ

Az ingatlankirály hardcore terepgépe

Az ingatlankirály hardcore terepgépe

Az ingatlanmogul és nem mellékesen autórajongó Vinny Nazerian kemény(ebb) vonalra váltott. A garázsában áll már Ferrari és Rolls-Royce is, de most összkerekes terepgépet, egy Mercedes-Benz G 550 4x4² modellt vásárolt magának, amellyel nyugodt szívvel elhagyhatja a műutak unalmas világát.

Képgaléria megtekintése (8 db kép)
Készen áll a terepharcra
A 22 colos keréktárcsa, a hatalmas gumiabroncs, a brutális felfüggesztés, a futómű mind-mind a terepen járást támogatja

A több százmillió dolláros vagyonnal rendelkező üzletember, a Nazerian Group tulajdonosa szinte mindent megengedhet magának, a pénz tényleg nem számít, kastélyszerű otthona van és olyan járművet vásárol magának, amit csak akar.

Képgaléria megtekintése (8 db kép)
Szinte vadonatúj
A limitált szériás, 2018-as modelben mindössze 153 kilométer van

Elég csak felmenni a közösségi oldalára, s láthatjuk, hogy Cadillac Escalade, Rolls-Royce Phantom, Ferrari F8 Tributo, Lamborghini Urus és Bentley Continental GT kabrió is van a gyűjteményében. Olyan, az Egyesült Államokban elismert, a gazdagok körében pedig rendkívül népszerű cégeket kér meg a kocsik átalakítására, nemesítésére, mint a Platinum Motorsport vagy éppen az RDB LA.

Képgaléria megtekintése (8 db kép)
Harmónia
Full extrás beltér, természetesen a külsőhöz passzoló színű bőrbe kötve

Ezúttal a kaliforniai, San Diegóban található Champion Motoring sietett kiszolgálni Nazerian igényeit, s végül egy limitált szériás, 2018 -as Mercedes-Benz G 550 4x4² hardcore terepjáróra esett a választás. A platina ezüst színű kocsi az elmúlt négy esztendőben nem volt túlhajtva, hiszen mindössze 95 márföldet, úgy 153 kilométert tettek meg vele, tehát valójában vadonatúj.

Képgaléria megtekintése (8 db kép)
Hardcore
Alaposan kiszélesedett a Mercedes, tekintélyt parancsoló a megjelenése

A beltere a külsejéhez hasonlóan fekete és ezüst színű, nem mellékesen szénszálas díszítéssel látták el. A motorterében 3982 köbcentiméteres, V8-as, 422 lóerős, 610 newtonméteres csúcsnyomatékkal bíró aggregát dolgozik, a technika hétsebességes automata váltóval van összekapcsolva. A 4,5 méter hosszú, 2,19 m széles, 2,235 m magas, 2,85 m tengelytávú vas álló helyzetből körülbelül 7,4 másodperc alatt gyorsul 100 kilométer/órás sebességre, a vége pedig 210 km/ó.

Képgaléria megtekintése (8 db kép)
Megvan az ereje
Masszív gép, 422 lóerős (610 NM) csúcsteljesítménnyel

Ám ami talán a legfontosabb jellemzője, hogy brutális harcosként viselkedik a kőkemény terepen. A portálhidas futóművel rendelkező szörnyeteg hasmagassága 450 milliméter, a terepszögei 52/47/54 fokosak, a gázlómélysége 1 méter. A nyomtávját a gyári kiadáshoz képest 29 centiméterrel szélesítették, a 22 colos keréktárcsáin 325/55-ös méretű gumiabroncsok „figyelnek”.

Képgaléria megtekintése (8 db kép)
Jó súlyban van...
Nyugodt szívvel elhagyható az aszfaltút az alapból 3 tonnát nyomó 4x4-es vassal